Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjahahaisj. Jeg greier ikke slutte å tenke på han. Jeg vil bare kaste meg over han og bare la følelsen av å være så inni helvetes betatt av noen gå meg til hodet. Han gjør meg helt miff mellom ørene, og jeg tror ikke han er helt klar over det selv. Hver eneste gang han legger en finger på meg blir jeg helt kake i kroppen. Får ikke nok av han.

 

Men nå er han på ferie og jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Lenke til kommentar
Mjahahaisj. Jeg greier ikke slutte å tenke på han. Jeg vil bare kaste meg over han og bare la følelsen av å være så inni helvetes betatt av noen gå meg til hodet. Han gjør meg helt miff mellom ørene, og jeg tror ikke han er helt klar over det selv. Hver eneste gang han legger en finger på meg blir jeg helt kake i kroppen. Får ikke nok av han.

 

Men nå er han på ferie og jeg blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

8657477[/snapback]

 

Haha, vet hvordan du har det, er i militære og har ikke perm før om 22 dager, eller 517 timer, eller 31022 minutter, eller.... Ja, du skjønner hva jeg mener.

 

<3

Lenke til kommentar
Sitter og er knall forelsket i ei jeg ikke har møtt (Bestevennine til ei jeg har møtt) og hun sier faktisk det samme.

Problemet er at vi ikke kan møtes pga hun bor på Nærbø og jeg i sokndal :no:

8668774[/snapback]

Sommarferie snart :thumbup: Snakker du med henne? det kan dere gjøre :) avtale å møtes til sommeren, snakke og bli mer kjent og kanskje mer interessert i hverandre :yes: Lykke til!

Lenke til kommentar
Merkelig... Jeg og kjæresten gjorde akkurat slutt med hverandre, begge var enige om at det var det beste for oss begge, men jeg føler ingenting? Ikke er jeg lei meg eller lignende, noe som virker ganske rart.

8669004[/snapback]

 

Kanskje det faktisk var til det beste for begge? (Iallefall deg, virker det som)

Lenke til kommentar
Merkelig... Jeg og kjæresten gjorde akkurat slutt med hverandre, begge var enige om at det var det beste for oss begge, men jeg føler ingenting? Ikke er jeg lei meg eller lignende, noe som virker ganske rart.

8669004[/snapback]

De følelsene kommer senere. Det skjedde med meg.. Selv om jeg visste det kom til å skje med meg og exen ble det fortsatt et veldig sjokk for meg. Så etterhvert kom følelsene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...