Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Du har ikke opplevd hjertesmerte før du "forelsker" deg i ei jente i en annen verdensdel, som gjør det nærmest umulig å møtes med mindre man er rik. Det har jeg. Not good for your sanity. Vi snakker vel om en 1000 mailer i hennes folder i outlook. Har spart alle sammen helt fra starten av en eller annen grunn vil jeg ikke slette de, selv om vi ikke har snakket på 2 år nå. Og vi snakker laaaange mailer på mange sider, på det lengste 5Kb.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det gjør det, Ida. Men det trengs tid, og det hjelper å gråte ut.

8599747[/snapback]

Jeg vil at det ska bli bedre nå. Jeg har ikke tid til å være deppa nå.

Jeg må være oppegående på jobb og sånn, joo.. >.<

 

Det gikk liksom greit. Trist, butstill.

Også va det akkurat som ei bombe gikk av elns. Møkkafølelser.

Lenke til kommentar
Eller kanskje hun bare innså at det var deg hun ville ha. At hun tok feil, rett og slett.

8602063[/snapback]

Det var det hun sa. "Har endelig funnet ut hva jeg vil, men nå virker det som om du ikke vil ? "

 

Herregud, går det ann ? For å være ærlig, så liker jeg hun enda å jeg har veldig lyst til det, men føler meg svak hvis jeg gir etter, å dessuten har en veninne av meg, som tydligvis liker meg bedt meg på "film" - som dessuten er søstra til en kompis.

 

Jeg liker virkelig ikke å svikte noen som helst å prøver å være grei mot alle jeg møter, men det er jo et valg , som uansett kommer til å slå ett sted.

 

Jeg sa hun skal ta intiativ og vise meg tillit og forståelse, hvis hun sender meg melding i den nærmeste framtid og spør om vi skal finne på noe - så blir jeg med, hvis ikke så kan hun ta å legge seg på bålet.

Lenke til kommentar

DJ,spam , hva ? "OG nå liker hun at du likte deg, så hva venter du på ? "

 

hun visste intiativ 1 jævla gang, jeg vil ikke ha en vegg å prate til jeg, beklager. Hvis hun ikke sender en melding eller ringer meg i dagene fremover og lurer på om vi skal finne på noe, så gidder jeg ikke. Hun skal få lov til å vise at hun har _såpass_ lyst på meg, å lysten på et forhold.

 

Jeg er lei av å jobbe alene i et forhold, dessuten krever det 2.

Lenke til kommentar
DJ,spam , hva ? "OG nå liker hun at du likte deg, så hva venter du på ? "

 

hun visste intiativ 1 jævla gang, jeg vil ikke ha en vegg å prate til jeg, beklager. Hvis hun ikke sender en melding eller ringer meg i dagene fremover og lurer på om vi skal finne på noe, så gidder jeg ikke. Hun skal få lov til å vise at hun har _såpass_ lyst på meg, å lysten på et forhold.

 

Jeg er lei av å jobbe alene i et forhold, dessuten krever det 2.

8602757[/snapback]

Hvis mitt innlegg var spam var ditt like mye spam... :roll:

 

EDIT; Ok, over til seriøsitet! Hva hvis hun nå har skjønt at hun må ta initiativ da? Så når hun gjør det slakter du hun fordi hun gjør det og har gjort det en gang. Hun har jo ikke rukket å gjøre det en gang til. Ikke trekk for raske beslutninger!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Virker som jenter har litt vanskelig for å bestemme seg for hva de vil.

8603364[/snapback]

Noen ganger er det jakten som er spennende, hvorfor ødelegge den ved å gå inn i den kjedelige forholdet så tidlig heh.

 

Som regel er ikke jenter som oppfører seg slik, interessert, som |darkness sa. Mange jenter vil bare ha oppmerksomhet og noen vil bare ha jakten. Prøv å ignorere henne og se om hun blir sur da. Hvis hun blir sur, da ville hun bare ha oppmerksomhet IMO, hun vil da gjøre alt i sin makt for å få tilbake oppmerksomheten, men ikke gi henne det. Hun er ikke interessert i deg. Gjelder å skille ut slike jenter, er ikke bestandig lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...