Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et luksusproblem.. :wee: Må fortelle to jenter at jeg dessverre ikke er interessert i noe mer enn vennskap, problemet er jo nettopp at jeg ikke si akkurat det uten å virke som en drittsekk. What to do...

8566468[/snapback]

 

Vær venn med de. Fortsett som før, men ikke tillat noe seksuelt eller noe kroppskontakt. Da skjønner de fort at du ikke er intressert.

 

8567453[/snapback]

 

hahah, jenta jeg driver med er å slik.. Hun ser nesten ikke på meg engang, men så fort jeg begynner , så driver hun også..

 

Jeg har bestemt meg , mer eller mindre for å vente litt over helgen, så spøre henne om hun har lyst til å finne på noe, eller om hun ikke er intr lenger..

 

Blir enten eller, jeg er ikke intr i å loke rundt å lure iallefall, da kan hun glemme hele driten.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Da skal jeg treffe denne utrolig søte og snille jenta igjen i morgen :) skal dele ei flaske med rødvin (Casiello del Diablo)

 

er foresten ikke noen som vet hvilken trempratur den skal serveres i vell?

8576590[/snapback]

 

Hvitvin = 7-10 grader

Rødvin = 14-18 grader

 

Er vel champagne man skal drikke når man spiser jordbær, men....

.... et lite tips siden det virker som du også er litt inpå det med vin/jenter og sånt... Prøv "Rhine Lady", med friske/kalde jordbær ute i sola. Det er deilig! :love:

 

Er ikke så sinnsykt romantiskt av meg på den måten, men det her er faktiskt jevli godt :D

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Jaja

 

Da gikk dame nr 20 vekk :p

 

sendte melding, for gidder ikke lenger å gå rundt grøten, spørte om hun ville noe mer mellom oss, hun sa hun ikke var sikker..

 

Greit nok sa jeg , men til slutt etter å ha gnidd litt så kom hun fram til at hun ikke likte meg sånn lenger..

 

Jaja sa jeg , takk og hade bra..

 

Hun svarte "vennen, du er ikke sur på meg vel ? "

- Jeg har nok venner, ellers takk.

 

Done. Er det noen som har noen søte veninner som har disse egenskapene ?

 

Pen

Bra kropp

Humor

IQ

EQ

?

Call me :)

Lenke til kommentar
Jaja

 

Da gikk dame nr 20 vekk :p

 

sendte melding, for gidder ikke lenger å gå rundt grøten, spørte om hun ville noe mer mellom oss, hun sa hun ikke var sikker..

 

Greit nok sa jeg , men til slutt etter å ha gnidd litt så kom hun fram til at hun ikke likte meg sånn lenger..

 

Jaja sa jeg , takk og hade bra..

 

Hun svarte "vennen, du er ikke sur på meg vel ? "

- Jeg har nok venner, ellers takk.

 

Done. Er det noen som har noen søte veninner som har disse egenskapene ?

 

Pen

Bra kropp

Humor

IQ

EQ

?

Call me :)

8577616[/snapback]

 

Har to jenter jeg skal takke nei til ila. helgen - kan jo gi dem ditt nummer? ;)

Lenke til kommentar
Ellers ser det ut til at kontakten med exen min forsvinner.. Hun oppfører seg så latterlig at det ikke er gøy en gang..

 

jeg har egentlig aldri skjønt greia med å være venner med exene sine.

 

:hmm:

8578949[/snapback]

Hvorfor skulle man IKKE være venner, om man går godt sammen? Jeg er av den oppfatning at fenomenet "for mange venner" er ikkeeksisterende. Og er jeg da glad i en person, og trives i dens nærvær, vil jeg da være venn med personen, ex eller ei..

 

Hm.. Nå har vi hatt det koselig mange dager i strekk.. Lurer på hvor dette ender? Vår.. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...