Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er ikke en generell chattetråd. Hold dere til den store eller lille kjærligheten. Skjønt jeg vet ikke helt hvor grensen går. Sikkert et sted hitenfor sånt som kune vært postet i SO. ;)

 

Geir :)

8630077[/snapback]

Enig. Chatting kan gjøres på irc. Dette er trossalt et forum hvor vi ønsker å lære; Chatting har en tendens til å ikke være særlig kontruktiv og heller ikke særlig innholdsrik, men som regel inneholder små-chatting bare små verbale utbrudd som egentlig hører hjemme på irc, som sagt.

 

Ok, hvor var vi. Jo, vi snakket om kjærligheten :D

Lenke til kommentar

Heartbreak: Hvis ho var full, så kan jo det være en grunn til at ho var litt "villig" i går. Hvis ikke så savner ho nok noen å kose med, siden han kødden er i millitæret. Men det hadde jeg driti i.

 

Det finnes ingen andre i hele verden som ville latt være å flørte med en dame jeg var sammen med, bare for å ta hensyn til meg og mine følelser. Det er null poeng i å være snill på den måten der for det kommer bare tilbake og tar deg igjen en annen gang uansett. Sånn er det bare her i livet.

 

Du skulle prøvd å kysse henne. Er nesten sikker på at hu ville blitt med på det. Tror nok i den her situasjonen at ho bare venta på at du skulle ta steget ;)

 

Men jeg har vært borti jenter som holder på sånn som du snakker om.. Ligger med hodet inntil brystet og "kiler" hverandre på hendene. Men når jeg prøver å kysse dem, så trakk de bare unna. Men de fleste gangene når de gjør sånt (koser med meg), så er de hypp på meg. Og stort sett så skjer det ikke noe hvis ikke jeg lener meg inn for et kyss først. Må nesten alltid ta det initiativet først.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt21

Hei. Jeg og en jente hadde litt flørting osv. i slutten av mars- til slutten av april. Det hele varierte ganske mye, men jeg vil si at det var høvelig alvorlig i perioder. Etter en stund dabbet interessen hennes for meg bort (tror jeg da), og jeg lot det være med det, selv om jeg hadde vært småforelsket i denne tiden. Har aldri vært en person som prøver å være påtrengende på noen, så dermed: The end.

 

Problemet kom noen dager senere, og problemet er der ennå. Jenter skal vist være eksperter på psykisk terror, og det er det jeg føler at hun prøver på akkurat nå, indirekte.

 

Dette høres kanskje litt latterlig ut, men "hovedteksten" hennes på msn blir her brukt som virkemiddel (ja, jeg høres sikkert ganske gal ut nå, men jeg har fått utrolig mange bekreftelser på at dette er meldinger til meg, og jeg bruker vanligvis være helt elendig på å tolke slikt, krystallklart er det). Alt fra "Ditt dass", "Faen du er falsk", "Ditt dass, jeg hater deg" , "Din stygge dritt" osv. Hun har forøvrig ikke hatt annet enn slike tekster denne tiden.

 

I starten ble jeg litt fornermet, men etterhvert gikk jeg greit over i "who cares?" modus.

Hadde av og til greie samtaler med henne, som "Ja, okei, fortelle hva du har gjort idag" osv. + en samtale for noen dager siden der hun slang ut "gla i deg" på slutten.

 

Hun har nå vært taus en stund, og ikke tatt kontakt (har ikke tatt kontakt selv), men fortsatt henger disse tesktene der hver dag. Tidligere idag, kom det endelig en normal tekst. Puh, tenkte jeg. Puh, helt til hun poppet opp meldingen "Hei", "Jeg så deg på byen idag" og med engang endret "hovedtekste" sin til "For en stygg liten dritt du er" (dette var en samtale som bare varte gjennom 4 normale setninger fra hver person).

 

Hvorfor i helvete bryr hun seg? Hvis hun ikke er interessert. Hadde jeg mistet interessen for en jente, hadde jeg faen ikke giddet å bruke tiden min på slikt tull.

Jeg blir rett og slett frustrert. Ting er indirekte (til de grader), men likevel helt klare.

Har gått fra å like henne veldig mye, til nå å nesten få ett slags hatforhold. Det viktigste av alt er at jeg helt ærlig kan si at jeg ikke har gjort noen ting for å framprovosere en slik barnslig oppførsel.

 

Hvorfor holder kvinnfolk på med slikt tull? :cry::hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Gutt21
Fordi ho er psyko i hjernen sin.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg skrivd hver gang jeg snakka med ho i nicket mitt noe av det samme som ho gjør. Se om ho nevner noe om det.

8635200[/snapback]

 

Vel, prøvde meg med en mild versjon (i forhold til hennes "stikk å brenn ditt dass") og skrev :"Jeg er faen meg forbanna" i teksten min (for noen dager siden). Da reagerte hun med en gang, på sekundet, først av alle, og spurte hva det gjaldt (det irriterende med dette er jo at alle de andre på listen din selfølgelig også reagerer etter en stund, men ikke i nærheten av så kjapt som henne :roll: )

Lenke til kommentar
Fordi ho er psyko i hjernen sin.

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg skrivd hver gang jeg snakka med ho i nicket mitt noe av det samme som ho gjør. Se om ho nevner noe om det.

8635200[/snapback]

 

Vel, prøvde meg med en mild versjon (i forhold til hennes "stikk å brenn ditt dass") og skrev :"Jeg er faen meg forbanna" i teksten min (for noen dager siden). Da reagerte hun med en gang, på sekundet, først av alle, og spurte hva det gjaldt (det irriterende med dette er jo at alle de andre på listen din selfølgelig også reagerer etter en stund, men ikke i nærheten av så kjapt som henne :roll: )

8635646[/snapback]

msn og sms er noe herk, egentli. blir bare til dritt å tull med masse feelings å masse dritt involvert. min erfaring hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt21

msn og sms er noe herk, egentli. blir bare til dritt å tull med masse feelings å masse dritt involvert. min erfaring hvertfall.

8635827[/snapback]

 

Ja, har mer og mer fått denne holdningen selv etterhvert. Aldri i livet hadde hun prøvd på det hun gjør akkurat nå hvis den eneste muligheten hennes var å snakke med meg direkte, øyne til øyne, munn til munn. Med dette i tankene får jeg selfølgelig mistanke om at det ligger noe annet bak. Som når du sier ja og mener nei. Hvem i faen gidder ellers å bruke tid og energi på slikt.

 

Uansett, så virker en slik oppførsel ganske meningsløs på meg, siden det var hun som plutselig ikke hadde lyst til å komme på besøk eller gå ut i det "offentlige" sammen med meg. "Forholdet" vårt var litt skjult, men mistenkelig mange hadde likevel klart og legge to puslebiter sammen til et bilde.

 

Virker som mitt eneste valg faktisk er å gå direkte til henne og spørre hva i faen hun holder på med. Problemet er da at hun selfølgelig kan spille intetanende, og ikke inrømme noen ting.

 

På toppen av dette har jeg likevel litt følelser igjen for henne. Følelser som jeg prøver å bli kvitt, men som liksom aldri skal gå helt bort.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt21
Kanskje noen har spredd falske(eller sanne sådan) rykter om deg?

8636154[/snapback]

 

Ja, det er faktisk ikke umulig. Har flere ganger opplevd at folk (ofte gjengangere) har prøvd og spolere min "lykke i livet" på flere områder ved å spre falske rykter. Slik er det å leve i en småby :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...