Gå til innhold

Kredittkort — Råd om valg og bruk!


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k. 

Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash?

 

Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2. 

Trumf visa? Er det noe bedre? 

Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker.

Lenke til kommentar

Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k.

Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash?

 

Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2.

Trumf visa? Er det noe bedre?

Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker.

Om du reiser mye (med SAS) kan kanskje deres kort kombinert med trumf være noe?

 

Anonymous poster hash: 08669...4e3

Lenke til kommentar

Har tidligere brukt Norwegian sitt kredittkort til alt bruk. Nå har de jo redusert fordelen til 0,5% bonus på alt over 100k.

Er det noe kort som er bedre enn 0,5% bonus - Som da gir enten bonus på reise og/eller cash?

 

Jeg bruker gjerne 200k i året på kredittkortet og kommer nok til å benytte de første 100k på norwegian sitt. Spørsmålet er hva som er fornuftig å ha som kort nr 2.

Trumf visa? Er det noe bedre?

Jeg handler ofte i norgesgruppen sine butikker. Jeg handler også relativt ofte rundt i nettbutikker.

shell mc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...