Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre man går inn for å bli spesielt godt kjent med et filmår ved å se en masse filmer man egentlig ikke har lyst til å se, tenker jeg det er like greit å ikke ha mening om hele filmår og heller bare uttale seg om enkelte filmer. Man kan selvfølgelig ha sin egen personlige opplevelse av hvor godt et filmår var basert på hvor mange filmer man så og likte, men det blir ikke helt det samme.

Lenke til kommentar

Så Doctor Strange (2016) i går. En helt grei historie man har hørt hundre ganger før presentert med en rekke kule effekter, spesielt mot slutten. Uten å si noe mer så virker det som en av filmene man bør ha sett før Infinity War.

 

Den, Black Panther og en eller annen Hulken film er vel det jeg har utestående i denna Marvel suppa her. Orker neppe å dra meg på kino før Infinity War taes av plakaten uansett, så har nok god tid :p

 

Jeg bruker mangfoldig flere timer på TV-serier enn film, og prioriterer vel i grunn serier fremfor film veldig ofte.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Så Doctor Strange (2016) i går. En helt grei historie man har hørt hundre ganger før presentert med en rekke kule effekter, spesielt mot slutten. Uten å si noe mer så virker det som en av filmene man bør ha sett før Infinity War.

Den, Black Panther og en eller annen Hulken film er vel det jeg har utestående i denna Marvel suppa her. Orker neppe å dra meg på kino før Infinity War taes av plakaten uansett, så har nok god tid :p

 

Jeg bruker mangfoldig flere timer på TV-serier enn film, og prioriterer vel i grunn serier fremfor film veldig ofte.

 

 

Black Panther skal være bra. The Incredible Hulk fikk ikke en spesielt god mottagelse og det er mye av grunnen til at det er en av få jeg ikke har sett ennå, sammen med Aquaman.

 

På fredag har jeg planlagt å se Infinity War. Jeg har forsøkt å spoile meg selv minst mulig, men det virker som om historien er den samme som i Infinity Gauntlet-tegneserien, som jeg leste for mange år siden. Forøvrig en av mine favoritthistorier i det universet, rett og slett fordi den er så over the top - Thanos går løs på hele universet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...