Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man vilkårlig begynner å dra opp eldre innlegg ved å sitere dem og kommer med kommentarer som "denne likte jeg godt" (Feks i humor tråden) så kan det lett misforståes , spesielt om meningen med tråden er at man selv skal poste humoristiske innlegg i den og ikke dra opp eldre innlegg hele tiden og skrive thumbs up eller lignende.

 

Jeg antar at misforståelsen kanskje ligger der.

 

Selvsagt , om man kun drar opp 1 enkelt eldre innlegg fordi man mener at akkurat dette innlegget er viktig å diskutere rundt så er det som regel uproblematisk , problemet oppstår om man drar opp mange innlegg (som eksempelet over) og det bidrar til å ødelegge tråden , spore den av eller ikke passer inn av en eller annen grunn...

 

Man må også tenke på om det kanskje er bedre å starte egen diskusjon i en ny tråd om man tar opp et eldre innlegg , dette kan selvsagt gjøres om man tar kontakt med en moderator / veileder / admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, jeg tror jeg skjønner hva du mener. Da mener jeg at det er viktig for en moderator å si i en PM, "Nå syns jeg at det ble for mye sitater her. Jeg er nødt til å slette noen av dem." Jeg legger merke til at noen ganger sier dere ikke sånn det er. Det er ofte der en misforståelsen starter. Og at noen av dere blir fort frustrerte.

 

Må bare ta opp, klarer ikke å dy meg. At dere ikke bruker deres egen råd. At hvis man blir sinna eller frustrert, er det lurt å vente 10 minutter før man sender noe.

 

Det er fult forståelig hvis det blir for mye/store sitater.

Lenke til kommentar

 

 

Da leste du åpenbart ikke det han skrev. Prøv igjen

sikker , for det var snakk om siteringer i flere nivåer , ikke sant ?

 

 

Du har riktig tema, det betyr ikke at du forsto det han skrev.

 

Det han skrev var at andre siteringer visstnok finnes bare neon sekunders klikking unna ( sånn omtrent ).

vel. noen ganger gjør de ikke det , de er flere sider bakover , riktignok ikke så ofte

 

poenget er nå likevel at andre skal forstå hva man refererer til , med alle siteringen 

om siteringen er kommet ned på 6 nivå ( i en slag pyramide ) og den øverste siteringen/ kommentaren ikke er med så er jeg ikke så sikker på at alle har oversikten lenger .

Så kan de også være at siteringer både 2 og 3dje nivå har betydning her

 

da trenger man en metode som gir god nok oversikt uten at det blir rotede

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe store problemer med å sitere. Jah, som jeg sa, så lenge det ikke blir for ekstremt mye eller for store.

Dere gjør meg forvirret her. Jeg er sikker på at jeg er ikke alene med å bli forrvirret pga dere moderator / veileder / admin sier så forsjelige om retighetslinjene.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg ser at du er forvirret, siden du påstår at jeg skrev noe helt annet enn jeg faktisk gjorde. 

 

Kan gjenta det Malvado skrev like over her: "... meningen med tråden er at man selv skal poste humoristiske innlegg i den og ikke dra opp eldre innlegg hele tiden og skrive thumbs up eller lignende."

Det var det som var problemet, ikke sitering generelt. Ser ikke ut som du har skjønt dette overhodet?

Lenke til kommentar

problemet med reglene er tolkningen , hva betyr de helt konkret ?

Her virker det som man ikke er helt ening i betydningen av dem

 

ut over vanlig oppførsel så er det ikke alle detaljene man husker i forbi farten eller er helt eninge i

definisjonen av trakassering  eller mobbing er et slik felt 

 

Dette her det Elgen sier, mener jeg er kjæmpe viktig å ta opp. Ingen har samme oppfatning av ting. Alle oppfatter forsjelig.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Tenkte å skrive et spørsmål, men finner ikke ut hvordan. Sikkert ikke den skarpaste med data.

 

Finn kategorien du føler er riktig for spørsmålet ditt. Klikk på kategorien, trykk "Start ny tråd" i toppen, skriv inn en beskrivende "Tittel", skriv spørsmålet ditt i den store boksen under og trykk "Start ny tråd" igjen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei.

 

Først og fremst er det leit at du opplever det slik. Det hadde vært fint om du kunne kommet med konkrete eksempler slik at vi kan følge det opp. Fint hvis du også kan informere om du har rapportert hendelser du har kommet over, gjerne også med link.

 

Vennlig hilsen

 

KVTL

Lenke til kommentar

Jeg bare spør. Er noen medlemmer jeg misliker sterkt, ene ble fikk faktisk en liten ferie etter å ha vært litt for storkjeftet. Slike vil jeg helst ikke ha noen kommunikasjon med, da det er bortkastet tid. 

 

Er det mulig å blokkere medlemmer? :)

 

Forresten, dere gjør en god jobb ja, veldig fornøyd med hvordan systemet er pr.dags dato. Selv om noen brukere har gått veldig lenge uten noen som helst tilsnakk. :whistle:

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...