Gå til innhold

Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim


Dotten

Anbefalte innlegg

"Jeg leter etter Øyvind Dahle"

"Han er opptatt. Kan jeg ta en beskjed?"

"Opptatt? Med hva? Jeg krever å få snakke med han. Det har med forumets sikkerhet å gjøre!"

"Dessverre, det er nok ikke mulig."

5929263[/snapback]

 

Heh, det er jo helt åpenbart at "Jessica Alba" egentlig er Øyvind Dahle i drag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Det var en feil. Han lurte meg. Han sa han var en av de som stemte "26cm og oppover...??" i denne testen. Hvordan kunne jeg motstå en slik fristelse? Det viste seg at han løy, han var en av de 2 som stemte "5 cm"....

"Det svinet! Men vi kan ikke gjøre dette..."

"Jo, kom til meg B|Real.."

"Nei, du trenger å vite.. Den andre som stemte 5 cm... det var.."

 

 

Hyl! Fy faen som jeg lo av den der.

5929308[/snapback]

 

...og hvem var den andre ? :green:

Lenke til kommentar
Zeromac, Zappza og Vegard_ er typpiske eksempler på brukere som er blitt smittet av SO giften, der de henger på hjørnet og sikler etter sine store idol - storbrukerene LarsP, fredrikrb, Herr Brun og SteffyBoy. På utsiden står Hippie Erlend, en som i sin tid maktet å avvenne seg men som har fått tilbakefall og prøver febriskt å bli med i gjengen han en gang forlot.

Yey! Jeg er blitt avhengig av SO, noen som har metadon til meg?

 

"Det var en feil. Han lurte meg. Han sa han var en av de som stemte "26cm og oppover...??" i denne testen. Hvordan kunne jeg motstå en slik fristelse? Det viste seg at han løy, han var en av de 2 som stemte "5 cm"....

"Det svinet! Men vi kan ikke gjøre dette..."

"Jo, kom til meg B|Real.."

"Nei, du trenger å vite.. Den andre som stemte 5 cm... det var.."

Fy faen! :lol:

Lenke til kommentar
Zeromac, Zappsa og Vegard_ er typpiske eksempler på brukere som er blitt smittet av SO giften, der de henger på hjørnet og sikler etter sine store idol - storbrukerene LarsP, fredrikrb, Herr Brun og SteffyBoy. På utsiden står Hippie Erlend, en som i sin tid maktet å avvenne seg men som har fått tilbakefall og prøver febriskt å bli med i gjengen han en gang forlot.

:!: Haha, det er så sant, så sant! Stakkars Erlend, da! Aldri noen som bryr seg om hva han skriver i So4! xD

Lenke til kommentar
Men hvem er mannen som truet SteffyBoy og slo ned B|Real? Hvem er det i det hele tatt som har myndighet til å true Rome med at han skal skade SteffyBoy?

 

Kan hvertfall ikke ha vært Ueland. Hva slags cheezy hemmelighet skjuler SteffyBoy og Rome?

5929601[/snapback]

Kan det være...

 

Volcov/DemonFudge...

 

Han har nylig forsvunnet, tar ikke telefonen eller noe, kanskje han har gått i dekning

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Zeromac, Zappsa og Vegard_ er typpiske eksempler på brukere som er blitt smittet av SO giften, der de henger på hjørnet og sikler etter sine store idol - storbrukerene LarsP, fredrikrb, Herr Brun og SteffyBoy. På utsiden står Hippie Erlend, en som i sin tid maktet å avvenne seg men som har fått tilbakefall og prøver febriskt å bli med i gjengen han en gang forlot.

 

 

Hehe, gøy at du tok med meg! Ble veldig glad for det, hehe. ;)

 

men, genial påskekrim dotten, gleder meg til neste kaptittel. :woot:

Lenke til kommentar
Dotten, du er et forfattergeni.

Gi ut bøker, vær så snill! :)

5929958[/snapback]

Helt enig!

 

Norges nye Knut Nærum? :w00t:

 

 

Liker ikke at jeg blir nevnt i samme åndedrag som fredrikrb, Herr Brun og SteffyBoy.

 

:(

5930382[/snapback]

Var overrasket over det ja :hm:

Jeg sammenligner bare fredrikrb og SteffyBoy med hverandre, du og Herr Brun er i en egen klasse

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...