Gå til innhold

Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"tallene 12 25 16 24 25 22 22 23 9 22 vil altid bestå"

5923460[/snapback]

 

Lett! Bruker man en Caesar-cipher for norsk språk, med tallene "rotert", altså 21 52 61 42 52 22 22 32 9 22, så vil man med nøkkelen 55 stå igjen med

"suakuttagt".

Om man leser baklengs, og roterer ordene, samt deler inn i enkeltord der det virker naturlig ser man at man får

"tukaus at tg".

 

Altså en fyr som kaller seg "tukaus" på TG.. Kan også være "Twocows" om det er oversatt på en norsk uttalelsesmåte.

 

:cool:

Endret av Paull
Lenke til kommentar
"tallene 12 25 16 24 25 22 22 23 9 22 vil altid bestå"

 

Lett! Bruker man en Caesar-cipher for norsk språk, med tallene "rotert", altså 21 52 61 42 52 22 22 32 9 22, så vil man med nøkkelen 55 stå igjen med

"suakuttagt".

Om man leser baklengs, og roterer ordene, samt deler inn i enkeltord der det virker naturlig ser man at man får

"tukaus at tg".

 

Altså en fyr som kaller seg "tukaus" på TG.. Kan også være "Twocows" om det er oversatt på en norsk uttalelsesmåte.

 

:cool:

 

 

Har utarbeidet min egen kode.

 

 

Ta tallene og tell deg baklengs i alfabetet. Da får du noe slikt som renefehhguh. Les det baklengs :)

 

Lenke til kommentar
Kjoert han gjennom vannpumpetestesystemet og matet ham til fiskene i lofoten?

5921841[/snapback]

 

Vesterålen, ikke Lofoten for faen. Hva er det moed folk som tenker "LOFOTEN!" når de hører Nordnorge.... :no:

 

SOrry, måtte blåse ut litt. :roll:

5922416[/snapback]

Jeg er for pokker nordlending selv, men syntes aa huske at han levde i lofoten. Tok feil, beklager. Tenker absolutt ikke lofoten saa fort jeg tenker nordnorge, jeg tenker Narvik :wee:

Lenke til kommentar
"tallene 12 25 16 24 25 22 22 23 9 22 vil altid bestå"

5923460[/snapback]

 

Lett! Bruker man en Caesar-cipher for norsk språk, med tallene "rotert", altså 21 52 61 42 52 22 22 32 9 22, så vil man med nøkkelen 55 stå igjen med

"suakuttagt".

Om man leser baklengs, og roterer ordene, samt deler inn i enkeltord der det virker naturlig ser man at man får

"tukaus at tg".

 

Altså en fyr som kaller seg "tukaus" på TG.. Kan også være "Twocows" om det er oversatt på en norsk uttalelsesmåte.

 

:cool:

5924002[/snapback]

two cows @ tg?

 

det er sikkert steffy og rome :!:

Lenke til kommentar
Jeg er for pokker nordlending selv, men syntes aa huske at han levde i lofoten. Tok feil, beklager. Tenker absolutt ikke lofoten saa fort jeg tenker nordnorge, jeg tenker Narvik :wee:

5924355[/snapback]

 

Ja, jeg veit at du er en nordlending som er i Frankrike. :p

 

Var litt gretten i går... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...