Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iMono  i går, 22:52 

Vel. Her får man refs for ikke å quote fyren over seg. Vanligvis er det motsatt. 

Ikke bry deg om det Mono, det er mer enn nok sitering i dette forumet :)

 

QUOTE(RamGuy @ 31/01-2007 : 18:46)

Ingen som kunne ha tatt seg tid til å linke meg til noen "Hybrid" S-ATA disker på noe rundt 320-750GB ? Fra merker som Hitachi, Western Digital, Segeate Barracuda osv..

Trenger en ny, passe stor, og rask disk.. Også vet jeg ikke hvilke disker på prisguide.no som er hybrid disker og ikke..

 

 

*BUMP* 

 

Prøv heller i "lagringsmedier" delen av forum. Sikkert lettere å få bra svar der, og det er vel også relativt way off topic her egentlig :)

Lenke til kommentar
Kanske dum fråga och kanske noen spurt..men varfør kostar Vista Ultimate retail ca 2100 Nkr i us? Vista ultimate retail i norge är dobbelt så dyr? Är det någon handels avtale som gäller europa-usa?

7843721[/snapback]

Det var jeg som linket til en OEM utgave av Vista Ultimate. Min feil, beklager :)

7844853[/snapback]

 

Men får vista mye billigere i utlandet uansett da.

 

se feks http://www.ncix.com/products/index.php?sku...ft&promoid=1068

 

Er i Canadiske Dollar, så ca 2500.-

 

Det fortsatt dyrt, men mye billigere enn her i Norge. Får det vel ned mot 2000 i forskjellige utenlandske butikker.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Irriterende altså, med en gang jeg starter LimeWire slår Aero seg av :hrm: Hvorfor? Noen som veit?

7842633[/snapback]

Du må laste ned Java 6.x =)

 

 

Noen som veit om det fortsatt går an å få tak i Beta/rc1/rc2 keys lenger?

Eller noen som vil gi vekk sin gamle?

7843039[/snapback]

Ja det får du tak i her: http://www.mydigitallife.info/2006/12/18/o...ter-cpp-closed/

 

Yarr, you are a pirate :cool:

 

 

finnes det et prog som kan legge over sanger til iPod uten iTunes?

og ikke er en media avspiller som iTunes... bare kjapt og enkelt til iPoden.

7843314[/snapback]

Last ned siste versjon av Winamp, den har innebygget støtte for iPod. Bruker Winamp fremfor iTunes selv =)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Irriterende altså, med en gang jeg starter LimeWire slår Aero seg av :hrm: Hvorfor? Noen som veit?

7842633[/snapback]

Du må laste ned Java 6.x =)

 

 

Noen som veit om det fortsatt går an å få tak i Beta/rc1/rc2 keys lenger?

Eller noen som vil gi vekk sin gamle?

7843039[/snapback]

Ja det får du tak i her: http://www.mydigitallife.info/2006/12/18/o...ter-cpp-closed/

 

Yarr, you are a pirate :cool:

 

 

finnes det et prog som kan legge over sanger til iPod uten iTunes?

og ikke er en media avspiller som iTunes... bare kjapt og enkelt til iPoden.

7843314[/snapback]

Last ned siste versjon av Winamp, den har innebygget støtte for iPod. Bruker Winamp fremfor iTunes selv =)

7845190[/snapback]

 

 

fant et annet prog, (gratis) some heter SharePod. den legger man inn på selve Ipoden og kjører den derfra, så du kan gjøre det på hvilken som helst pc man kobler den til.... man kan legge til sanger eller ta dem ut til pc... genialt!

 

slipper jeg iTunes rælet

Lenke til kommentar
Ytelsen til vista ved bruk av progamvare/spill er ikke helt god enda iforhold til XP, men det har vel mye med at ikke alt er helt optimalisert for vista enda. Forhåpentligvis blir det bedre.

7846457[/snapback]

Får håpe det, er glad jeg foreløpig bare har "gratis utgaven". Jobber en del med 3ds Max og der er jo XP helt overlegen, faktisk 89% i testen jeg linka til.

Lenke til kommentar
Ytelsen til vista ved bruk av progamvare/spill er ikke helt god enda iforhold til XP, men det har vel mye med at ikke alt er helt optimalisert for vista enda. Forhåpentligvis blir det bedre.

7846457[/snapback]

Får håpe det, er glad jeg foreløpig bare har "gratis utgaven". Jobber en del med 3ds Max og der er jo XP helt overlegen, faktisk 89% i testen jeg linka til.

7846587[/snapback]

 

 

Mye av det kommer vel også at det har gått veldig lang tid mellom xp og vista, og derfor så har xp blitt veldig utbredt, folk skjenner jo OSet in og ut og det blir derfor veldig lett og optimalisere program/spill. Vista er nytt og folk trenger og få vennet seg til OSet først. Så jeg har full tro på at ting vil bli bedre med tid. Selvfølgelig er det kjipt å vente, men slik er det alt.

Lenke til kommentar

Kva skjer om eg leger inn ein sjørøverkopi på maskina mi, og lar være og skrive inn koden under installasjonen. Har bestilt Vista, så når den kjem i posten skriver eg inn koden da og aktiverer den? eller er det lite smart?

 

Kan dei finne ut av det liksom? Er engelsk eg har bestilt.

 

Ser for meg ein formatering til men...

Lenke til kommentar
Kva skjer om eg leger inn ein sjørøverkopi på maskina mi, og lar være og skrive inn koden under installasjonen. Har bestilt Vista, så når den kjem i posten skriver eg inn koden da og aktiverer den? eller er det lite smart?

 

Kan dei finne ut av det liksom? Er engelsk eg har bestilt.

 

Ser for meg ein formatering til men...

Med mindre du ordner å fikser så sjørøveren blir der i evig tid, så er installasjonen identisk med den du ville gjort med en Vista DVD fersk fra boksen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...