Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Meg om 10 år:

 

- En ettertraktet filmfotograf/klipper som skriver manus på si og har lyst til å utvikle seg videre innenfor regissør-delen.

- Jeg kan se tilbake på prisene jeg vant for min første ordentlige kortfilm-produksjon og dyttet jeg da fikk inn i bransjen.

- Jeg håper såklart jeg har no form for hus eller leilighet

- At jeg er en foreleser av no slag hos NISS for Film og TV-akademiet

 

Sånn ca.

 

Også titter jeg innom forumet og diverse irc-kanaler for å mimre the good old days

Du glemte å nevne at JanLAN i regi av nettopp deg, for lengst har overtatt verdenstoppen når det gjelder LAN-partyer.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som 26-åring håper jeg på å bo i en liten hybel inni Oslo (koselig :love: ), jobbe som freelance scenerigger. *Hoppe i onkels fotspor*

 

Jaja...det er vel ikke den best betalte jobben, og hvis jeg vil kan jeg sikkert klare bedre, men jeg synes det virker gøy, for jeg liker å rigge opp til forskjellige greier (revyer, basketkamper etc.)

Lenke til kommentar
OT

Er det nokon som er over 20år som har svart i denne tråden?

For etter alderen å dømme er det ingen som kjem til å vere like gamal som eg er no.

/OT

 

Jeg må si meg helt enig i det der.

 

Om 10 år så har jeg nok en forskerstilling enten ved et universitet eller en bedrift hvor det jeg forsker på har med IT å gjøre. Hvor i verden har jeg ingen anelse om selv om jeg antar at det nok vil være i norden eller et engelsk språklig land. Lønna er muligens ikke den beste, men det er noe som er interessant og for meg spennende.

 

Jeg håper jeg har kone og muligens barn men det der er umulig å vite idag. Antakeligvis en større leilighet enn den jeg har nå eller et hus. Bil hvis jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Om 10 år kan man finne meg bosatt i en fresh sentrumsleilighet på 50-60 km2 med en gjennomsnittlig (IT-?)jobb i umiddelbar nærhet. med musikk som hobby

Kjæreste/kone/barn tørr jeg ikke tenke på  :p

Hvor funner man slike leiligheter?

 

Edit: er det sånn hemmelig kjeller om Batman har?

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Da ser jeg meg selv, som en 22 åring som sitter foran pc'n og sturer. :D

Jeg sitter da forresten og leker med tissemannen min.  :love:

For du er 12 nå? :p :!:

Ja, jeg er faktisk 12 år, ja. :)

Liker å henge her på HW forumet for alle tror jeg er så mye eldre. :p

Ja men der ble du busta! Men jeg ser meg som spillutvikler for bungie eller et annet stort firma...

Lenke til kommentar

Har en del "scenarios" på det område :cool:

 

1. Jeg takler presset, fullfører skolen og ikke gjør noe dumt!

 

2. Jeg har ingen utdannelse, bor i en trygde leilighet, går på sosial kontoret.

 

3. Jeg klarer og finne meg den etterlengtede læreplassen, kjøper meg leiighet, kone barn. (kjøper ikke de to sistnevnte!)

 

4. Jobber kun med data hjemme i trygde leiligheten, går til slutt gal og torturerer og dreper mange tennårings jenter, fordi jeg aldri fikk meg kjæreste!

(*worste case*)

 

5. Går IKT får aldri jobb, sitter hjemme, blir hacker, og tjener store penger på ulovlige data kriminalitet!

 

6. Gå Vk1-Elektronikk, fullfører det, finner meg en hyggelig jente, gifter oss, får barn, data min store hobby, jobber for intel med å mekke nye CPU arkitektur! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...