Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Altså, INGEN vet hva de blir om 10år. Du kan drømme ja.

Ingen vet hva de blir imorra. Død, kriminell, sitter i fengsel?

Jeg vet selv ikke hva som skjer med meg imorra.

Altså, nesten helt umulig spørsmål.

Seff, ingen vet helt sikkert hvor de vil være om 10 år. Men jeg tror at de valgene jeg tar, hver eneste dag vil påvirke hvor jeg ender opp til slutt. Alle vet jo forskjellen på rett og galt. Ender du opp i fengsel, så har du allerede gjort et valg..

 

Dessuten er det lov til å skrive hva man håper vil skje om 10 år... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, om jeg skal se for meg noe realistisk, så håper jeg innen 10 år (er vel 30/31 år da) at bandet mitt har fått mer publisitet, i alle fall ha spilt en rekke konserter. Håper også på å ha i boks en utdanning/jobb jeg kan være fornøyd med, helst innen musikk eller IT. En dame/fast forhold hadde også vært stas, men unger er ikke noe jeg stresser etter (i alle fall ikke som jeg kan se for meg her jeg sitter nå, men tidene kan jo fort forandre seg, så...). Den som lever får se, antar jeg :thumbup: .

Lenke til kommentar

Om til år er jeg vel 27 år :hmm:

- Akkurat ferdig med utdanningen innenfor programmering

- Nylig ansatt i viktig norsk programmerer firma i byen

- Årslønn på 800 000,-

- Stort hus på 300 kvadratmeter med 3 etasjer 10 kilometer fra byen

- BMW M5 i garasjen

- Princess 65 som flyter ved brygga

- Fin kjerring som jeg akkurat har fått på tjukken (forhåpentligvis ei jente)

- Fin hytte på Beitostølen

Lenke til kommentar
Dessuten er det lov til å skrive hva man håper vil skje om 10 år...  :)

Ok.

 

Jeg jobber som psykolog. Har giftet meg og lever lykkelig med henne og 2 barn. Lever Vi bor i et mellomstort hus, litt utenfor en by(mest sannsynlig Bergen eller Stavanger). Har et dusin venner. På siden av jobben så holder jeg på med et band og utgir musikk(men ikke noe vi lever av).

 

 

Lov å drømme...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Om til år er jeg vel 27 år :hmm:

- Akkurat ferdig med utdanningen innenfor programmering

- Nylig ansatt i viktig norsk programmerer firma i byen

- Årslønn på 800 000,-

- Stort hus på 300 kvadratmeter med 3 etasjer 10 kilometer fra byen

- BMW M5 i garasjen

- Princess 65 som flyter ved brygga

- Fin kjerring som jeg akkurat har fått på tjukken (forhåpentligvis ei jente)

- Fin hytte på Beitostølen

Skal vel mye til å få fatt i en Princess 65 med en årslønn på 800.000 ;)

Lenke til kommentar

O'yes kjære søster! her har du meg om 10 år:

 

- Har somlet meg til en utdanning med literatur og filosofi, og bruker dagene til å støve vekk mellom bokhyllene. Eller blitt sosialantropolog og reiser året rundt til gudsforlatte samfunn hvor jeg studerer bruken av hatter hos maraguinka folket o.l.

 

- Jeg har et søtt lite hus langt vekke fra byen med stakittgjerde og goldenretriever eller jeg reiser så mye at jeg ikke har giddet å kjøpe meg noe fast.

 

- Jeg har en jordnær mannemann som er min klippe i livet eller jeg har fortsatt ikke peiling på forhold og vil aldri slå meg til ro.

 

-Jeg har et tvillingpar som jeg lever og ånder for sammen med mannen min (les: kjernefamilie) eller jeg kan ikke få barn, er bitter og takler ikke å møte deg og ungeflokken du alltid haler med deg overalt.

 

-Jeg gjør masse husarbeid og bærer tungebøker, har kanskje ikke den perfekte kroppen, men min elskede mann setter bare pris på de merkene årene og barnefødsler har satt. Eller jeg har egen personlig trener og ernæringsekspert som jeg konsulterer 2 ganger i dagen. Jeg reiser aldri noe sted uten treningsdrakten og yoga mattene mine!

 

:!: jeg har valgt 2 muligheter...håper det er "Lov"

Lenke til kommentar
Skal vel mye til å få fatt i en Princess 65 med en årslønn på 800.000 ;)

...og det før man skal begynne å bruke den, de motorene trekker noen tusenlapper i timen i drivstoff. 300kvm 'stort' hus var vel også en litt selvmotsigende setning (spesielt med tanke på at det meste av lønnen går til å betale utgifter på bilen). Trikset er selvfølgelig å skru opp lønnsforventningene, heller enn å justere ned de andre drømmene.

 

Coke lovin chick: Det er viktig å studere hattebruk, jfr. Monthy Pythons «Meningen med livet.» :)

Lenke til kommentar
Skal vel mye til å få fatt i en Princess 65 med en årslønn på 800.000  ;)

...og det før man skal begynne å bruke den, de motorene trekker noen tusenlapper i timen i drivstoff. 300kvm 'stort' hus var vel også en litt selvmotsigende setning (spesielt med tanke på at det meste av lønnen går til å betale utgifter på bilen). Trikset er selvfølgelig å skru opp lønnsforventningene, heller enn å justere ned de andre drømmene.

 

Coke lovin chick: Det er viktig å studere hattebruk, jfr. Monthy Pythons «Meningen med livet.» :)

Kansje han eiger mye i selskap og får 5-6 millioner i året?

Lenke til kommentar

CrazyKimmi om 10 år!

 

Etter en del ville år hvor du plutselig befant deg på et sted der du hadde: been there, done that... utdannet du deg til å bli lærer på barneskolen, noe du ikke har angret et sekund på. Ungene forguder deg selvfølgelig, da du har utviklet utrolige pedagogiske evner og tatt en professor grad på området.

 

- Du har selvsagt blitt snappet opp av et helt utrolig herlig mannebein som din kjære tvilling presenterte deg for for et par år siden. Han er den eneste som noen gang har klart å få litt styring på deg og du har aldri vært lykkeligere. Selv om mannen din er en ekte business mann så har han trødd barneskoene på en gård. Derfor har dere sammen investert både penger og fremtid i en liten gård hvor ungeflokken deres fritt kan løpe rundt blant kyr og sauer.

 

- Du bekymrer deg ofte unødvendig mye for tvillingsøsteren din som stadig er på reisefot og sjelden kommer på besøk. Men dere har fortsatt et nært forhold og står sterkt sammen mot resten av familien som ingen av dere liker noe særlig.

 

- Det eneste du mangler nå er nye blomstrede gardiner til kjøkkenet og en av de nye, tøffe traktorene som du har sett at naboen farter rundt på...

 

Edit: etter klage ble noe materiale revidert

Endret av Coke lovin chick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...