Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Rik

-Har en nissan skyline, Ford GT40(orginalversjonen), gaffeltruck og harrier i garasjen

-4 store hus(The White one, the one first in "Drammensveien", the one im in now, and one on the moon)

-Eier texas

-Vant søksmålet mot Bill Gates, om at Microsoft ble grunnlagt av meg :D

 

 

EDIT- også seriøst:

 

-Hus

-Bil(skyline??)

-Litt penger da?

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Om ti år holder 26-årige Axel enda på med en eller annen høyere utdannelse av noe slag, og han kjeder seg. Eller: han har begynt i fast jobb av et eller annet slag (sikkert ikke) og kjeder seg. Et alternativ som ikke finnes er at Axel er arbeidsløs, eller på kjøret eller noe psyko-greier. Han er for prinsippfast til det. Nei, Axel er nok under en eller annen form for utdanning.

 

Men en ting er sikkert: Han er fast bestemt på å utføre en eller annen større innsats for samfunnet og verden. Eller bare for seg selv? Nei, han vil gjøre et eller annet som gagner både ham selv og andre. Noe sånt.

Lenke til kommentar
funnet meg en ordenlig hot og jordnær jente

 

 

haha hot og jordnær? jaja det er vel lov å drømme... :ermm:

lov å håpe vel? :whistle:

 

Edit: Dessuten er det subjektivt, ikke objektivt

Edit2: Bare jeg tenker meg om så tar du feil. De finnes. Stikkordet er sykepleiere. Har møtt på flere som både ser bra ut og er fordømt hyggelige.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Jeg kommer vel til å være død, kjørt meg ihjel av en alder på 28 år ung på en Buell, lå vel i en 300 kmt ca før det smalt :p nei men seriøst jeg håper jeg har en garasje med plass til 3 biler En Chevrolet Camaro, Chevrolet Nova og en Toyota Chaser og seff en Buell jeg bor da oppå garasjen....blir digg :w00t:

Endret av Slipknot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...