Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

OT

Er det nokon som er over 20år som har svart i denne tråden?

For etter alderen å dømme er det ingen som kjem til å vere like gamal som eg er no.

/OT

 

Kva eg tenker eg sitt med om 10 år.

 

Eige hus eller større leiligheit enn kva me har no.

2 unger som springer rundt (og har begynt på skulen)

Sitter med ein relativt bra betalt jobb som systemarkitekt i ei systemutviklergruppe i eit større selskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg er 27, så ser jeg for meg at jeg har 4 barn, kone, hus, ny Volvo stasjonsvogn av ett slag og en ny kawasaki ninja, 2 katter og jobb som enten elektriker eller politi.

 

Og drømmen er jo å ha en fin familie som kan bo i et stort hus hvor alle har det bra og alle er glad i hverandre. Og så vil jeg jo gjerne ha ett stort og fint verksted i kjelleren hvor jeg kan mekke opp biler/motorsykler som jeg skal herje med på rudskogen sammen med sønnen ;)

 

Altså drømmen er å skape et fint liv for barna mine, slik at hvertfall de kan leve godt og ha det bra.

Lenke til kommentar

Meg om 10 år: 28 år, forhåpentligvis ferdigutdannet og vellykket sivilingeniør, har den kuleste og peneste dama(kona?) i verden, og jeg slipper å bekymre meg for penger. Har en fet penthouse i sentrum (Oslo), men skal selvfølgelig flytte ut til utkanten når det blir barn(for det må det jo bli, jeg tenker 2 stykker).

 

Kan le av HalTan som sitter som ekstralærer i tegnetimene på en barneskole et par kvartaler unna for å tjene nok til å betale ned studielånet på flere millioner...

 

Da er mitt liv perfekt ;)

Lenke til kommentar

Om 10år sitter eg og spiller World of Warcraft III som akkurat har kommt ut, eg lever på arbeidsledighetstryd, og er heime til mamma og pappa daglig for å få mat, min onkel betaler timer hos psykolog, som følge av at et ensomt liv siden eg var 10. Eg bur i en liten leilighet i byn, men det blir vanskeligere og vanskeligere, så vurdere å flytte heim til foreldrene.. Eg er super feit siden eg lever på chips og cola, og sitter i ro heile tiden.

Om 11 år tar eg sjølmord.

Lenke til kommentar
Er det nokon som er over 20år som har svart i denne tråden?

Jeg er snart 30, og her er mitt svar :

FAST jobb, ikke alle de tullejobbene jeg har nå, begynner å bli ganske så lei av å ikke ha fast jobb.

Har ett hus som kunne trengt en aldri så liten oppussing, men når man ikke har fast jobb, er det ikke bare å hive seg rundt å ta lån over pipa for å få det finere rundt seg.

Når det gjelder materialistiske ting går jeg ut fra at det er mer eller mindre som nå, 3-4 pc'er rundt omkring i huset, bra stereoanlegg osv.

Biler er ett nødvendig onde her oppe i ødemarka, så jeg tipper at jeg har gått bort fra den typen biler jeg har nå (stort sett gamle vrak), og kjører heller en nyere bil med litt futt (det er lov å drømme)

På det personlige planet er det ikke godt å si hvor man er om 10 år, har pr. i dag ingen unger, men har samboer, forhåpentligvis er det flere enn oss to, men det vet man aldri da ting skjer fort .....

 

Dette var mitt rotete og u-reflekterte svar :p

Lenke til kommentar

jeg har akkurat kommet fra min faste jobb og er utslitt.

Går inn i stua og sier, "computer, activate relaxing program one"

Lysene dimmes ned til 50% og htpc starter beroligende musikk.

 

+ litt andre x10 ting og tang. Og så vil jeg være gift og kansje en familie.

Og pc i bilen med internett.

 

om ti år er jeg 32.

Lenke til kommentar

Etter 10 år

 

- Sikkert fått et par unger med ei dame jeg absolutt ikke vil dele livet med.

- En jobb jeg hater

- En lusen pc

- En bil med lusen motor siden kjerringa likt koppholdern mellom setene.

- Et hus litt ute på landet, men bare en 20min kjøring til byen så jeg kan få noen fartsbøter iløpet av året.

- Ha egen plass i flytebrygga for min 14fots ranaplast med 18hk, som jeg drømmer om en gang skal bli til en katamaran med 1000+ hester vannjetmotor.

- Et barskap som aldri blir rørt

- Et set golfkøller som støver ned

- Et benkpressapparat som ikke har vært brukt siden jeg sto på det for å skifte lyspære i taket.

- Alle vennnene mine er egentlig hennes venner, alle mine ble byttet ut.

- Jeg gleder meg til hver gang kjerringa og ungene skal bort.

- Eneste friheten jeg har er når kjerringa tror jeg skrur på bilen, mens jeg egentli bare sitter og spiser potetgull og drikker pils i garasjen.

 

etter 20 år:

 

- Skilt med 3 barnebidrag

- Bil med skikkelig motor, uten koppholder

- Hus i byen

- Fri

- En 10år yngre elsker

- Treninga er startet igjen

- Fisketurer når jeg vil med sønnen min på 15, som egentlig bare vil sitte hjemme med Pcn

- Et set golfkøller til auksjon på Qxl

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...