Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er ikke folk seriøse? Alle kan ønske seg en fet inntekt og mange andre materielle goder, men jeg regner med at de færreste her faktisk tror det er der de er om 10 år. Hvis dere virkelig gjør det, så tar de fleste av dere feil.

Trenger ikke alltid å være så innmari realistisk da vettu. Lov til å ha drømmer.. og håpe. Det er i vertfall lov til det i min tråd! :thumbup:

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar

Om ti år er jeg 27, er ansatt i en privat bedrift og driver produktiv verdiskapning. Med mindre kollektivistene har ødelagt næringslivet da.

 

Edit: Jeg kommer selvsagt til å ha høy lønn, da jeg er så dyktig som jeg er. Ergo har jeg en fin leilighet, en grei bil, og stortrives med livet helt generelt. Og jeg veier over 100 kilo.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
27 årige meg = SMELLFEIT, bor hjemme, har funnet flere måter å snylte trygdesystemet. har ei dame med webkamera i Peru....

Samme her, bare jeg kommer til å være 29 og like tynn som nå og med lungekreft eller noe sånn... Og diabetes, og ryggproblemer, og... Firkanta øyne :w00t:

 

Edit: Oh! Jeg kommer til å ha EVIG med DVD'er!! :dribble:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke folk seriøse? Alle kan ønske seg en fet inntekt og mange andre materielle goder, men jeg regner med at de færreste her faktisk tror det er der de er om 10 år. Hvis dere virkelig gjør det, så tar de fleste av dere feil.

Trenger ikke alltid å være så innmari realistisk da vettu. Lov til å ha drømmer.. og håpe. Det er i vertfall lov til det i min tråd! :thumbup:

Selvfølgelig, men denne tråden er da vitterlig om hvor man ser seg selv om 10 år, ikke hvor man håper å se seg selv om 10 år.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Litt mer realstisk, så vil jeg si jeg har mest sannsynlig funnet meg en eller annen jobb, data er fremdeles min store lidenskap, håper jeg har fått meg kjæreste, eget sted å bo, en grei bil, flott arbeids miljø, mange nye venner, nok i lønn til at det blir noe igjen til data og hobby når lån på bil og leilighet er betalt....

Har vel funnet meg kjæreste, men barn er vel kanskje noen år unda ennå, hvem vet!

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke folk seriøse? Alle kan ønske seg en fet inntekt og mange andre materielle goder, men jeg regner med at de færreste her faktisk tror det er der de er om 10 år. Hvis dere virkelig gjør det, så tar de fleste av dere feil.

For min del er det ikke bare snakk om et ønske, men like mye en plan. Jeg vet jeg har potensialet i meg til å i perioder være en arbeidsnarkoman av sjeldne dimensjoner og har definitivt planer om å utnytte dette for alt det er verdt. Jeg synes det er vanvittig gøy å skape noe og tilsvarende gøy å se at en klarer å tjene penger basert på dette, og har derfor planer om å bruke ganske mange år av livet mitt på dette.

 

Riktignok er det mulig jeg har et stykke igjen om ti år, men gi meg femten, så tror jeg faktisk rimelig mye skulle være ordnet. Selvfølgelig er ingenting sikkert, men en smule teft, hodet på rett plass og vanvittige mengder jobbing skulle gjøre mye.

 

Noen vil sikkert nå påstå at det ikke er materielle verdier som teller og at jeg ikke kommer til å gidde å fokusere på dette over lengre tid; greit nok, det skal de som mener det få lov til å proklamere så mye de gidder for min del. I don't work to live, I live to work. Følelsen av å få til en suksessrik IPO, M&A eller derivatinvestering overgår det meste annet, å gå hjem til trøtte ting som havearbeid, TV og «fritidsaktiviteter« blir rett og slett en nedtur.

 

Dette er på ingen måte noe angrep på deg eller dine meninger @kd, bare et generelt forsvar for at mine interesser absolutt kan være like legitime som en interesse for sport, data, matlaging, biler, oljemaling eller noe annet.

Lenke til kommentar

Meg om ti år:

 

Jeg er da 26år og har funnet en fantastisk kone å dele livet med og eier en liten hytte på landet, og en ved vannet. Vi bor på et fredelig sted, ikke så veldig langt i fra resten av verden og jeg er gründer av et firma som driver handel på alle mulige plan.

 

På siden driver jeg med musikk, og eier et eget plateselskap.

 

Jeg har masse fritid og kan gjøre hva jeg vil sammen med familien med ett eller to barn.

 

Jeg har forsatt masse gode venner og livet smiler til meg og resten av verden.

 

Selvfølgelig skal jeg utmerke meg på ett eller annet nivå internasjonalt, hvor jeg hjelper de som ikke har det så bra og kan bruke musikk som en kommunikasjonskanal på tvers av kulturer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...