Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

om 10 er det ca en uke til jeg blir 33 , jeg sitter fortsat like mye forran datan , jeg har sikkert mistet di få RL vennene jeg har , jeg jobber fortsatt for manpower eller en annen deadend jobb , jeg drikker alt for mye og er ensom

 

spiller og på det nyeste halo spillet på den nyeste xboxen , er svin god og ligger på toppe av ranking listene , uten at det hjelper meg noe , ingen som vil ha en 33 år gammel progamer

 

jeg bor sikkert i en liten leilighet som jeg ikke eier , jeg skylder sikkert og penger i alle retninger .

 

jeg er ikke utdannet til noe og har sikkert flere fengsels turer bak meg

 

dama har og forlatt meg pga at jeg var for usosialt

 

jeg har den høyeste postcounten på forumet og den desidert største brukeren av so40

 

feit og skallet er jeg sikkert og blitt , og så er jeg på grunnstadiet til lungekreft

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er ikke folk seriøse? Alle kan ønske seg en fet inntekt og mange andre materielle goder, men jeg regner med at de færreste her faktisk tror det er der de er om 10 år. Hvis dere virkelig gjør det, så tar de fleste av dere feil.

*snip*

Hvis det virkelig er det du tror, saa er det ikke noe problem. Innlegget mitt vr ikke spesielt til deg, jeg reagerer bare paa de som poster sine droemmer, ikke hva de virkelig tror.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke folk seriøse? Alle kan ønske seg en fet inntekt og mange andre materielle goder, men jeg regner med at de færreste her faktisk tror det er der de er om 10 år. Hvis dere virkelig gjør det, så tar de fleste av dere feil.

*snip*

Hvis det virkelig er det du tror, saa er det ikke noe problem. Innlegget mitt vr ikke spesielt til deg, jeg reagerer bare paa de som poster sine droemmer, ikke hva de virkelig tror.

4971869[/snapback]

 

Okey, sånn jeg tror det blir...

 

- Har akkurat flyttet inn i ei lita leilighet i Oslo

- Akkurat ferdig med programmerer karrieren

- Startet i et programmerer firma som akkurat er starta og som er vekst, og jobber meg oppover

- Tjener ca. 500 000 i året

 

Og sånn er jeg faktisk ganske sikker på at det blir. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...