Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss håpe at Nostradamus er en like dårlig spåmann som sin den egentlige Nostradamus.

5234642[/snapback]

 

Hehe. Lou virker ikke så veldig rask i toppen av det jeg har sett av han, om det kommer av steroidene vet jeg ikke noe om.

 

At Nostradamus (han som levde i Frankrike på 1500-tallet) er oppskrytt er jeg med på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Om 10 år er jeg 29 år gammel og har nettopp kommet hjem fra Canada hvor jeg har ferdigjort de resterende 2 år på doktorgraden min i filmvitenskap. Jeg flytter til Trondheim eller Bergen med en feit CV under armen som skaffer meg innpass i den lokale filmindustrien. Etter noen år som assisterende filmsjef tar jeg skrittet opp fra lokalt til nasjonalt plan og revolusjonerer den norske filmindustri med feite studioer og syke bankrolls til up-and-coming regissører.

 

Eventuelt ender jeg opp i en to roms ten-by-six med samme pc som jeg har nå og 7 kroner på konto. Jeg pantsetter leiligheten og reiser til Las Vegas for å entre WSOP. Etter at det har gått til helvete reiser jeg til Hollywood og bor i bilen min som jeg kjøpte for $ 100 av en tungtattovert meksikaner. Jeg lokaliserer min nåværende bestevenn som fremdeles går på samme skuespillerskole som han begynte på i 2006. Han får sitt big break og jeg lever på han resten av livet.

 

Edit: Jeg driter i lønnen min så lenge jeg overlever og gjør akkurat det jeg har lyst til.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
La oss håpe at Nostradamus er en like dårlig spåmann som sin den egentlige Nostradamus.

5234642[/snapback]

 

Hehe. Lou virker ikke så veldig rask i toppen av det jeg har sett av han, om det kommer av steroidene vet jeg ikke noe om.

Akkurat, så hysj på deg :)

5234847[/snapback]

 

 

Så har man f.eks Arnold som er samme type. Men om det kommer av steroidene vet jeg ikke noe om :p

 

Men nok avsporing her nå :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Om ti år har jeg funnet damen i mitt liv og vi elsker hverandre mer enn noensinne. Vi har vært gift i 5 år og venter vårt andre barn. Vi vurderer i den sammenheng å kjøpe hus og dermed flytte ut av leiligheten.

 

Karriemessig har jeg da noen år jobbet på et internlt plan. Nå ønsker jeg å fastsette meg i Norge med familien.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor mangen barn vil folk ha..?

5488718[/snapback]

Hvis jeg først skal ha barn(noe jeg i utgangspunktet ikke er helt sikker på) så vil jeg ha minst 2. Når man har flere enn 1 barn så lærer de at de skal dele, de får noen å være med, osv. Tviler though på om jeg hadde orket flere enn 2 barn.

Lenke til kommentar
Etter 10 år

 

- Sikkert fått et par unger med ei dame jeg absolutt ikke vil dele livet med.

- En jobb jeg hater

- En lusen pc

- En bil med lusen motor siden kjerringa likt koppholdern mellom setene.

- Et hus litt ute på landet, men bare en 20min kjøring til byen så jeg kan få noen fartsbøter iløpet av året.

- Ha egen plass i flytebrygga for min 14fots ranaplast med 18hk, som jeg drømmer om en gang skal bli til en katamaran med 1000+ hester vannjetmotor. 

- Et barskap som aldri blir rørt

- Et set golfkøller som støver ned

- Et benkpressapparat som ikke har vært brukt siden jeg sto på det for å skifte lyspære i taket.

- Alle vennnene mine er egentlig hennes venner, alle mine ble byttet ut.

- Jeg gleder meg til hver gang kjerringa og ungene skal bort.

- Eneste friheten jeg har er når kjerringa tror jeg skrur på bilen, mens jeg egentli bare sitter og spiser potetgull og drikker  pils i garasjen.

 

etter 20 år:

 

- Skilt med 3 barnebidrag

- Bil med skikkelig motor, uten koppholder

- Hus i byen

- Fri

- En 10år yngre elsker

- Treninga er startet igjen

- Fisketurer når jeg vil med sønnen min på 15, som egentlig bare vil sitte hjemme med Pcn

- Et set golfkøller til auksjon på Qxl

4939099[/snapback]

 

Hehe, en i klassen min som er sånn i dag. Bare det at han har 2 barnebidrag og ingen golfgøller såvidt jeg vet.

 

Om ti år så har jeg stabil økonomi, bra bil, fast jobb og god helse. Kanskje voksende familie og.. det hadde vært noe det.

Lenke til kommentar

OM ti år jeg ferdig ingeniør studiene mine og konstruerer oljeplattformer. Tjener greit med penger på det, eller så jobber jeg som automatiker offshore.

 

Har kjærring, men ingen barn. Bruker mye tid på offroading med den ferdigbygde bilen min....

 

Dette er altså realistiske mål....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...