Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort oppsummert:

-økonomisk uavhengig

-eier minst 3-4-5 hus, hvorav et på Park Lane

-har nok transportmidler (dvs biler, yacht, fly, helikopter)

-bosatt i Monaco eller et annet fint skatteparadis, med 74 dager årlig i hhv Norge, England, Italia og Frankrike.

 

Jo, og så har jeg et nerdemål også, jeg vil ha en database som organiserer klærne mine, tilsvarende den Sonja har, det hadde vært skøy.

 

Nei, dette er ingen spøk, men hvor mye av det som blir oppfylt og andel oppfylt etter eget initiativ og egne evner vet jeg fint lite om.

Lenke til kommentar

Da håper jeg at jeg har fått meg en fast 08:00-16:00 jobb med fri i alle helgene.

 

Skal ha minst en hund og et passelig stort hus med passelig stort lån. Da jeg mest sannsynlig vil være gift å begge skal jobbe så må vi ha to biler sånn at begge kommer seg på jobb.

vil også ha maks en unge som helst skal være en jente.

 

Satser på å ha minst to ordentlige venner å ellers noen kompiser fra jobben osv. skal ha et sinnsykt annlegg å veldig bra PC. ungen min som da mest sannsynlig vil være 5 år skal også ha egen pc som holder mål til alt av spilling å andre oppgaver som måtte forekomme.

 

Må vel ærlig innrømme at jeg ikke har sittet å planlagt noe av dette (unntatt at jeg skal ha unge tidligst når jeg er 25), men når jeg tenker logisk på det så tror jeg at det er noe sånt det kommer til og være...i værtfall ikke langt i fra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...