Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år.....?


Snublefot

Anbefalte innlegg

på grunn av trangt arbeidsmarked og økende befolkning jobber jeg som lagermedarbeider på bunnpris. Selv om jeg har fem års høgskoleutdanning :) siden de da har fått automatiserte selvbetjente kassesystemer, trenger de ikke folk til å sitte i kassa :) Eller kanskje jeg er drosjesjåfør med en flygende bil, og plutselig detter det en dame gjennom taket mitt, mens jeg suser rundt og ser etter kunder, og hun snakker et uforståelig språk :)

tok du hainn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. om 10 år er jeg forhåpentligvis programmerer for DARPA, har bra lønn, kanskje dame, greit hus og en passe stor båt

 

har vel sikkert fått noen barn også

 

2. jeg har startet ett fett verksted hvor jeg styler, trimmer og får inn fet lyd i biler, har ingen dame, ingen unger(som jeg vet om)

 

 

har egentlig ikke noen store planer for fremtiden, men begge disse alternativene er ting som har en relativ stor sjanse for å skje...

men jeg blir vel egentlig bare med dit livet tar meg, prøver å sikte litt, men jeg kommer dit jeg kommer

 

edit: kommer nesten garantert ikke til å bli i norge så veldig mange år fremover...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Når jeg er 27 år er jeg akkurat ferdig med lærerutdannelsen min og er nå lærer på VGS eller universitet. Jeg holder fortsatt på å studere for å få lektor grad i minst et fag. Bor da sammen med kjæresten min, og vi er forlovet. Det er antageligvis ikke lenge før vårt første barn kommer ;)

 

Tihi :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...