Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke Huntelaar 29?

 

He is. Likevel en spiller som kan være akkurat det vi trenger. Trolig vil han kunne spille lenge på toppnivå, hvis han holder seg unna skader. Hvorfor? Fordi han er ikke avhengig av fart eller slike attributter som forsvinner med årene. Ren finisher, som skal putte ballen i mål. Gleder meg til januar.

 

Topp 4 har jeg aldri trodd at vi skulle klare, så tenker ikke noe på det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt lenge igjen. Halvparten av lagene foran dere vil falle som fluer etter hvert. Mange lag foran dere sliter jo med det samme, nemlig få spisser som kan stå for målene. Kjøp Huntelaar pluss en annen klassespiller i januar, så havner dere på 4. plassen. Bygg et storlag foran neste sesong, og vær med United og kjemp om ligagullet. Det er ikke fullt så moro å slå dopere, derfor var det gullet i 08/09 som smakte best. Ikke la pengene vinne. Takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er fortsatt lenge igjen. Halvparten av lagene foran dere vil falle som fluer etter hvert. Mange lag foran dere sliter jo med det samme, nemlig få spisser som kan stå for målene. Kjøp Huntelaar pluss en annen klassespiller i januar, så havner dere på 4. plassen. Bygg et storlag foran neste sesong, og vær med United og kjemp om ligagullet. Det er ikke fullt så moro å slå dopere, derfor var det gullet i 08/09 som smakte best. Ikke la pengene vinne. Takk.

At Liverpool skal kjempe om seriegull allerede til neste sesong er kun en utopi. Det har gått tre sesonger siden Liverpool sist var konkurransedyktige, og det er som kjent lettere å bryte ned enn å bygge opp. Jeg blir veldig overrasket hvis Liverpool vinner ligaen dette tiåret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er fortsatt lenge igjen. Halvparten av lagene foran dere vil falle som fluer etter hvert. Mange lag foran dere sliter jo med det samme, nemlig få spisser som kan stå for målene. Kjøp Huntelaar pluss en annen klassespiller i januar, så havner dere på 4. plassen. Bygg et storlag foran neste sesong, og vær med United og kjemp om ligagullet. Det er ikke fullt så moro å slå dopere, derfor var det gullet i 08/09 som smakte best. Ikke la pengene vinne. Takk.

 

Sounds like a plan!

Lenke til kommentar

At Liverpool skal kjempe om seriegull allerede til neste sesong er kun en utopi. Det har gått tre sesonger siden Liverpool sist var konkurransedyktige, og det er som kjent lettere å bryte ned enn å bygge opp. Jeg blir veldig overrasket hvis Liverpool vinner ligaen dette tiåret.

 

Vi kommer ikke til å ha noen sjanse neste sesong heller, men å si vi ikke har sjanse dette tiåret er å ta litt hardt i. Vi må først og fremst komme oss tilbake til topp4 og holde oss der. Da har vi sjansen til å tiltrekke den typen spillere vi trenger for å kunne vinne ligaen.

 

Jeg er dessverre ikke så sikker på at Rodgers er mannen som tar oss til et nytt seriegull.

Lenke til kommentar

Hadde vært digg å fått Huntelaar og Walcott nå i januar. Hadde styrket våre sjanser til en 4.plass betraktelig. Den eneste som kan score regelmessig p.d.d er Suarez, og det sier seg selv at han alene ikke kan stå for målene.

 

Carroll virker ikke å imponere i West Ham heller av det jeg har lest, så tviler på det er noe poeng i å hente han tilbake i januar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...