Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker det begynner å krible nedentil nå før kamp. I dag har jeg ikke noe annet valg en å gå for seier. Kampen hadde vært desidert vanskeligere om den hadde vært på bortebane, så jeg mener vi har en ganske stor fordel.

 

Dere har vel vunnet flere PL-kamper på bortebane enn på Anfield i 2012, så jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en ganske stor fordel. Det morsomme er jo at Liverpool for alvor er med i CL-kampen igjen med seier her, så ingen tvil om at dette er en viktig kamp.

Lenke til kommentar

Merker det begynner å krible nedentil nå før kamp. I dag har jeg ikke noe annet valg en å gå for seier. Kampen hadde vært desidert vanskeligere om den hadde vært på bortebane, så jeg mener vi har en ganske stor fordel.

 

Dere har vel vunnet flere PL-kamper på bortebane enn på Anfield i 2012, så jeg vil ikke nødvendigvis kalle det en ganske stor fordel. Det morsomme er jo at Liverpool for alvor er med i CL-kampen igjen med seier her, så ingen tvil om at dette er en viktig kamp.

 

Forsåvidt sant det Latis, men jeg ser alikevel på det som en fordel. Om vi varter opp med god stemning på tribunen i dag og presterer godt tror jeg på seier.

Lenke til kommentar

Man skal jo selvfølgerlig slå Newcastle hjemme uansett. Problemet er jo at det blir gjort idiotiske feil opp og i mente som Newcastle er greit i stand til å utnytte. Troppen til Liverpool er vel i for seg ikke av de verste, men jeg mistenker at det ligger mye i det mentale hos spillerne.

Lenke til kommentar

Takk for analyse snurris.

 

I dag blir det uavgjort. 1-1 Gerrard / Ba.

 

Jeg tipper 1-0 siden Ba mest sannsynlig ikke starter.

 

 

EDIT: Eksamen i morgen kl 14:00, og kampen er kl 03:00 i natt (Australsk tid). Går til sengs nå, og så får vi se om jeg kommer meg opp om 3 timer og ser litt av kampen.

 

Come on you redmen!

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...