Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal faktisk beklage for all dritten jeg har sagt om Young. Nå har ingenting vært om person eller noe stygt, men det har vært mye kritikk for elendige prestasjoner. Jeg er vanvittig imponert over hva han har vist i disse 5 kampene og begynner å få troen på at han kan bli en viktig spiller for oss.

 

Skylden for Youngs tidligere prestasjoner legger jeg på SAF og Moyes, og selvfølgelig på han selv. Det virker som at LVG har fått liv i han igjen eller at han bruker han mer riktig iallfall. Håper at det fortsetter videre ut over sesongen og at han holder seg skadefri. Han har vært et monster i pre-season og jeg mener at han burde blitt kåret til den beste spilleren istedenfor Rooney :)

Lenke til kommentar

Jeg skal faktisk beklage for all dritten jeg har sagt om Young. Nå har ingenting vært om person eller noe stygt, men det har vært mye kritikk for elendige prestasjoner. Jeg er vanvittig imponert over hva han har vist i disse 5 kampene og begynner å få troen på at han kan bli en viktig spiller for oss.

Hvorfor skal du liksom beklage for kritikk mot en spiller som har vært bortimot ubrukelig for United og i tillegg drete ut klubben med sine gjentatte patetiske forsøk på juks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser poenget ditt med tanke på prestasjonene, juks er dritt uansett hvem som gjør det. Men jeg mener at Young ikke fortjener all kritikken han har fått (vi får se utover sesongen). Jeg tror SAF og spesielt Moyes må ta en del av skylden for Youngs dårlige prestasjoner. Ser ikke for meg at Young har blitt mye bedre etter bare 2 uker med LVG, men at han har blitt brukt litt feil. Derfor fortjener han ikke all kritikken.

 

Blir uansett spennende å se om han kan prestere som han har gjort til nå. Det er en helt ny spiller utpå der og det gleder meg stort. Han var tross alt ganske dyr når han kom :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...