Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Den lista der stoler jeg ingenting på. Valencia er nok på topp 5,men Rooney er langt bak. FIFAs egen statistikk fra VM viser at f.eks: Di Maria (33), Robben (32.2), Diaz (33.8), HUMMELS (32.3), Ozil (32) og Christian Bolanos (32.3) er kjappere enn Rooney.

 

Diaz var VMs kjappeste med 33.8. Balotelli var nesten på topp med 33 km/t. Hummels som jeg trodde var treg er jo rene hurtigtoget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den lista der stoler jeg ingenting på. Valencia er nok på topp 5,men Rooney er langt bak. FIFAs egen statistikk fra VM viser at f.eks: Di Maria (33), Robben (32.2), Diaz (33.8), HUMMELS (32.3), Ozil (32) og Christian Bolanos (32.3) er kjappere enn Rooney.

 

Diaz var VMs kjappeste med 33.8. Balotelli var nesten på topp med 33 km/t. Hummels som jeg trodde var treg er jo rene hurtigtoget.

 

Hvis di har blitt målt til den farten, så kan du vel ikke fornekte det?

Lenke til kommentar

Hvordan tall man skal stole på er vanskelig å si, men de jeg linker til er FIFAs egne tall fra VM. Robben sine 37 ble justert ned til 31.noe i sprinten med Ramos.

 

Det at jeg ikke stoler på den lista som det ble snakket om, er fordi at det i VM var i alle fall 20 spillere som hadde en høyere toppfart enn f.eks. Rooney på den listen. Rooney ville ikke vært på topp 30 engang.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...