Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er sikkert; Jones var skyld i målet som ledet til 1-2 for Swansea. Han gikk tilbake istedet for å løpe og lagde et stort rom ute på vingen som gjorde at Swansea kunne slå innlegget. Han har sine øyeblikk hvor han gjør viktige ting, men han var stor skyld i målet mot dere.

 

Sagt det før og sier det igjen. Kvitt dere med han.

Lenke til kommentar

Er bare så jævelig skuffet nå. Troppen vår i fjorårssesongen var en katastrofe. Endelig hadde vi fått en topp manager, Woody snakket ut offentlig om vår utømmelige pengesekk og jeg trodde vi endelig hadde skjønt at i dagens fotball så kan du glemme en topplassering uten å bruke penger. Hva skjer? Jo, vi starter sesongen med en enda dårligere tropp enn hva vi hadde i fjorårets katastrofesesong. Vi ender på baken fra starten av og kommer til å måtte jage hele sesongen. Jeg HATER fotball.

 

(elsker det litt og da tihi <3 )

Lenke til kommentar

Tror Giggsy også har gjort en feil. Han er jo en viktig assisstent av LvG, og det at Fletcher ble VC viser jo at Giggsy ikke fortalte han ærlig at Fletcher ikke holder nivå lenger. Det så vi klart ute på banen i dag. Herrera var god, men trengte noen andre enn Fletcher ved siden av han. Han er altfor dårlig, og føler han får "sympathy vote" fordi han har vært i klubben lenge, er "erfaren" og har hatt det veldig vanskelig med sykdommen hans osv. Selvfølgelig liker jeg FYREN, men misliker spilleren en del rett og slett fordi han ikke holder nivå nok til å starte i Manchester Utd sin midtbane.

Simple as that.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

 

 

Ingen grunn til bekymring, alt ordner seg og Man Utd tar seriegull. Arbeidsuhell kan oppstå. :)

 

Dessuten tviler jeg på at dette "rollebyttet" er permanent. Dette var sjansen til Liverpool, de kastet den bort og kan se frem til nye tiår uten suksess. Vi derimot får inn en ordentlig manager. Manchester United er en klubb som er dømt til å lykkes. Arbeidsuhell kan oppstå.

 

Lenke til kommentar

 

 

 

Ingen grunn til bekymring, alt ordner seg og Man Utd tar seriegull. Arbeidsuhell kan oppstå. :)

Dessuten tviler jeg på at dette "rollebyttet" er permanent. Dette var sjansen til Liverpool, de kastet den bort og kan se frem til nye tiår uten suksess. Vi derimot får inn en ordentlig manager. Manchester United er en klubb som er dømt til å lykkes. Arbeidsuhell kan oppstå.

 

Å, du er så flink å sitere!

 

#Respect

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...