Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idioti kalles det.


 

 

Hvis du hadde lest videre

Det er vel litt her problemet hans ligger.....

 

Det er litt interessant at du alltid skal gå på person når du ikke har noe mer å komme med..

 

Det her går jo ikke på person. Det går jo på at du ikke leser og bruker bare deler. Så hvor er personligheten her?

Lenke til kommentar

Ut: Luis Nani, Tom Cleverley, Nick Powell, Marouane Fellaini, Javier Hernandez. Kagawa under tvil, ligger bak Mata og Rooney i 10er rollen og er ikke andvendelig i andre posisjoner. Kanskje like greit å cashe inn og kjøpe noe som balanserer troppen i steden. Finnes sikkert nok av kjøpere til disse spillerne.

 

Inn: To markante signeringer, en på midten, en kreativ gamechanger. En spillende midtstopper, trenger ikke være et stort navn nødvendigvis. Jesse Lindgaard, Blacket og Zaha opp på 1 laget som stallfyll. Alle tilbyr noe og har potensiale.

Lenke til kommentar

Da var turen over og jeg sitter med en god følelse foran denne sesongen. LvG har definitivt fått sving på sakene. Ashley Young har blomstret og vært Uniteds beste under hele turen. Smalling fortsetter å imponere, faen for et beist han er. Han løper fra Sterling, Agbonlahor, Ribery og er meget god 1 mot 1. Blir han hakket bedre i pasningsspillet sitt så kan han gjerne bli på OT i 10 år fremover for min del. Blackett hadde jeg forsåvidt ikke mye tro på, men denne gutten har imponert meg mest på turen utifra forutsetningene. Meget god omgang mot Pool i dag. Er dette en av ungguttene som får fart på karrieren under LvG i United? Fortjener sjanser i PL. Cleverley beviser at han har noe i United å gjøre når midtbanen er som den er. Fletcher skuffet stort i dag, samme med Evans og Jones. Jeg tror Evans var et engangstilfelle, men Jones føler jeg meg absolutt ikke trygg på. Den mannen er katastrofalt dårlig under press og i 1 mot 1 situasjoner. Teknikk som en tepose har han også.

 

Ang. kapteinsbindet. Rooney er god, men han er ikke kapteinsmateriale. Han filmer, sutrer, slår ut med armene og viser dårlige holdninger generelt til enhver tid. En skam for klubben om han får bindet. Fletch/Evans viste i dag at de ikke er klar for oppgaven. Nå håper jeg RvP blir kaptein.

 

Jeg tror Nani, Chicha og Anderson definitivt har spilt sine siste minutter for oss. Muligens også Fellaini og Kagawa.

 

Nysigneringene har gjort det bra på tur og det er godt å se. 1 stopper og 1 sentral må inn ila vinduet om vi skal opp i toppen igjen.

Endret av iniestagram
Lenke til kommentar

Ut: Luis Nani, Tom Cleverley, Nick Powell, Marouane Fellaini, Javier Hernandez. Kagawa under tvil, ligger bak Mata og Rooney i 10er rollen og er ikke andvendelig i andre posisjoner. Kanskje like greit å cashe inn og kjøpe noe som balanserer troppen i steden. Finnes sikkert nok av kjøpere til disse spillerne.

 

Inn: To markante signeringer, en på midten, en kreativ gamechanger. En spillende midtstopper, trenger ikke være et stort navn nødvendigvis. Jesse Lindgaard, Blacket og Zaha opp på 1 laget som stallfyll. Alle tilbyr noe og har potensiale.

 

Cleverley er ikke bra nok. Dekningen er uansett ikke god på midten om Fella og Ando stikker. Ny mann må uansett inn, Tom er grei backup.

Lenke til kommentar

Ut: Luis Nani, Tom Cleverley, Nick Powell, Marouane Fellaini, Javier Hernandez. Kagawa under tvil, ligger bak Mata og Rooney i 10er rollen og er ikke andvendelig i andre posisjoner. Kanskje like greit å cashe inn og kjøpe noe som balanserer troppen i steden. Finnes sikkert nok av kjøpere til disse spillerne.

 

Inn: To markante signeringer, en på midten, en kreativ gamechanger. En spillende midtstopper, trenger ikke være et stort navn nødvendigvis. Jesse Lindgaard, Blacket og Zaha opp på 1 laget som stallfyll. Alle tilbyr noe og har potensiale.

Nick Powell ut på lån regner jeg med. Zaha tilfører ikke førstelaget noen verdens ting, så han må også lånes ut. Vil Lingard få særlig med spilletid for oss? Kan jo se ut som om selv Januzaj skal få slite med å få spille i 3-5-2. Kanskje best at han også lånes ut.

 

Smått usikker i at Hernandez må ut. Da må nesten spillere som Young og Januzaj trå til på spissplass om RvP/Welbeck/Rooney blir skadet. Eventuelt, er W. Keane eller Wilson klar for PL allerede? Nani og Fellaini er definitivt spillere jeg mener bør selges. Kagawa er en fantastisk backup for Mata, men er redd det går ut over Januzaj's spilletid og utvikling. Så usikker her også.

 

De eneste jeg i skrivende stund føler meg sikker på at forsvinner er Nani, Anderson og Fellaini. Kanskje Cleverley også.

Lenke til kommentar

Synes Hernandez bør bli. Ikke et førstevalg, men en åpenbar impact player. Han har også utviklet pasningsfoten de siste 2 årene.

 

Janzuaj må lånes ut - han vil ikke få nok spilletid i United, det er jeg nesten sikker på. 3-5-2 passer ikke for ham. 4-3-3 hadde passet utmerket, men nå er det nå en gang slik at vi ikke skal spille 4-3-3 i år..

Lenke til kommentar

Virker ganske nødvendig med to toppere inn mtp. de tre vi har (Keane er for dårlig) og kun Smalling har imponert meg skikkelig i pre-season. Tillegg så går de tre aldri uten skader i løpet av en sesong.

 

Er et større must da vi spiller tre bak mest. Tipper Blind og Vermaelen kommer. Mest realistisk.

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Nå er det mulig jeg har lest feil, men har tolket det som at Van Gaal velger spillestil utifra mannskap, noe som betyr at han fort kan legge om til en 4-3-3 eller andre formasjoner? Henter han inn en kvalitetsspiller bak og på midtbanen så kan det vel fort hende at vi spiller en formasjon som Januzaj passer i. Om det ikke er slik er jeg enig i at et utlån er smart og kanskje Southampton hadde passet bra mtp spillestil og trener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...