bshagen Skrevet 31. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2018 Du kan jo se på spillere som sier "FUCK" eller "FUCK OFF" ute på banen hele tiden, det har jo aldri vært et tema en gang. Men Mourinho banner "kanskje" på Portugisisk? *Daaaaa må det etterforskes!* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg trodde det var lov å banne litt så lenge det ikke var rettet direkte mot noen. Problemet er at mange kraftuttrykk er ganske tvetydige i så måte... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Når man må hyre inn portugisiske leppelesere for å finne ut om det er noe som kanskje skal straffes er det allerede tøvete bruk av ressurser. En ikke-sak fra begynnelsen. Ta heller Sean Dyche for konstant dommerkritikk hvert eneste postmatch-intervju eller noe. Endret 31. oktober 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. oktober 2018 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2018 Jeg trodde det var lov å banne litt så lenge det ikke var rettet direkte mot noen. Problemet er at mange kraftuttrykk er ganske tvetydige i så måte... «Fuck off» er jo gjerne rettet mot noen da. Skal sies at det er en svært vanlig ting å si, men jeg syns hele saken er totalt unødvendig, som sniken her også påpeker Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Når man må hyre inn portugisiske leppelesere for å finne ut om det er noe som kanskje skal straffes er det allerede tøvete bruk av ressurser. En ikke-sak fra begynnelsen. Ta heller Sean Dyche for konstant dommerkritikk hvert eneste postmatch-intervju eller noe. Enig, virket som en heksejakt fra begynnelsen av, hadde det vært hvem som helst andre så tviler jeg på at de hadde gitt det en eneste tanke. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Ruddock innrømmer at han brakk bena til Cole med vilje. Jeg sa han var en idiot for 20 år siden, og mine Pool-venner stod hardnakket på at det var et uhell. Nå føler jeg for å ringe folk jeg ikke har pratet med på 15 år og si "HVA VAR DET JEG SA?!". 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Like langsint som Keane, du. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Trivelig annonse på Snapchat... 3 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 hm snodige greier Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Ruddock innrømmer at han brakk bena til Cole med vilje. Jeg sa han var en idiot for 20 år siden, og mine Pool-venner stod hardnakket på at det var et uhell. Nå føler jeg for å ringe folk jeg ikke har pratet med på 15 år og si "HVA VAR DET JEG SA?!". Kan umulig ha komt som noke bombe. Fyren var jo fullstendig laus kanon på dekk. Var meir overraska over at Cole og Sheringham hadde eit så dårlig forhold. Spelte ikkje dei mykje i lag på topp i perioden dei hamra inn sølvtøy? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Trivelig annonse på Snapchat... Haha, syns den var litt artig jeg. Bra pun, og vi United supportere har vel litt selvironi også vel? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Man må tåle såpass ja! Men de burde dratt den lenger, usikker på hvor god kampanjen fungerer men det er annen sak Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. november 2018 Rapporter Del Skrevet 1. november 2018 Kan umulig ha komt som noke bombe. Fyren var jo fullstendig laus kanon på dekk. Var meir overraska over at Cole og Sheringham hadde eit så dårlig forhold. Spelte ikkje dei mykje i lag på topp i perioden dei hamra inn sølvtøy? Har lest om dette iskalde forholdet før, så dette var ikke nytt for meg. Jeg har aldri lest Sheringhams versjon her, men at ikke SAF klarte å rydde i dette er litt overraskende. 4 år sammen uten å veksle ord? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 Den kompisen som jeg har kontakt med fortsatt( er 36), er Liverpool fan. Jeg er bare cool, å støtter han, siden pool gjør det så bra. Jeg prøver å være en ålreit kar.(men håper av hele hjertet at city eller Chelsea vinner ligaen.) noen andre i samme boks? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 Litt der jeg også må jeg innrømme. Men det er lenge siden de tok tittelen nå, de har ikke PL faktisk. Så, skulle de faktisk vinne i mai, så er det litt «fair enough, GG» 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 https://twitter.com/GNev2/status/1058017471205126145 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 Jeg håper Liverpool *nesten* vinner. La de få håpet som med Suarez-året og la det bli knust helt på slutten. Men aldri la de vinne. La Liverpool være kjent for å ikke vinne ligaen. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 https://m.youtube.com/watch?v=DQcGV0ccMy4 Det bringer frem noen gode minner. Skal innrømme det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 Liverpool, meh. Hva tenker dere om kampen i morgen? Bournemouth har både scoret flere mål enn oss og sluppet inn færre. Ligger tre poeng foran oss på tabellen. De har ikke tapt hjemme siden United var på besøk i april, så dette blir nok alt annet enn en enkel kamp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2018 Rapporter Del Skrevet 2. november 2018 Lett? Nei. Seier? Jupp. I alle fall om ikke Lukaku starter igjen. Pogba, Martial og Lindelöf virker å være i god form nå. Shaw har vært bra hele sesongen. Fred var bra mot Everton, så håper at han kan holde det gående. Håper at Sanchez eller Rashford starter som spiss. Matic har vært dårlig. Trenger nok hvile, som Lukaku. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå