Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner jeg blir litt lei av Paul Scholes innimellom. Det er greit med folk som sier meninga, å er ærlige. Det er litt som å høre gutta fra norske landslaget på 90 tallet klage på dagens lag. Mangler menn, vi var tøffere da. Norge hadde en gyllen generasjon da, vi var heldige. Vi hadde tjukt med spillere i Manchester United.

Paul Scholes gjør egentlig ikke så mye annet en å skape negativ energi. Alle vil at Uniteded skal vinne, men jeg tror han delvis liker at folk hører hva han sier, å delvis lever i en løgn. Han prøver å fremprovosere sparking av Mou.

 

Det er jo noe alle sier igjen og igjen. Det tar tid å bygge lag. Litt synd de beste vi har hatt, skaper så mye dritt i media.

 

Kjenner jeg blir litt lei av Paul Scholes innimellom. Det er greit med folk som sier meninga, å er ærlige. Det er litt som å høre gutta fra norske landslaget på 90 tallet klage på dagens lag. Mangler menn, vi var tøffere da. Norge hadde en gyllen generasjon da, vi var heldige. Vi hadde tjukt med spillere i Manchester United.

Paul Scholes gjør egentlig ikke så mye annet en å skape negativ energi. Alle vil at Uniteded skal vinne, men jeg tror han delvis liker at folk hører hva han sier, å delvis lever i en løgn. Han prøver å fremprovosere sparking av Mou.

Det er jo noe alle sier igjen og igjen. Det tar tid å bygge lag. Litt synd de beste vi har hatt, skaper så mye dritt i media.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Det er en så rar diskusjon her inne. Noen roper på manageren. Noen mener det er feil og sikter til at stallen er elendig (med få unntak), og at handel er eneste utvei. Noen mener at hele klubben må byttes (topp til tå). Hvem som har rett? Ingen ide. 

 

snip

 

Fotballen som spilles er dørgende kjedelig til tider og jeg skjønner ikke hvor passive spillerne får lov til å være. Hvem er det sin feil? Jeg vet ikke, men jeg vet derimot at Manchester United har en bedre stall og bedre spillere enn lag som Brighton og West Ham - til tider så virker det ikke slikt. Forslag til hva som må gjøres?

 

Har ikke inntrykk av at det er mange her som mener at det er hverken eller, her er problemet sammensatt - selv om man i noen innlegg trekker frem spillerne og i andre manageren. På samme måte som jeg mener det er feil å kun kritisere spillerne er det også feil å kun kritisere manageren. De fleste ser at både manageren og spillerne ikke presterer bra nok. Å kjøpe, kjøpe, kjøpe er heller ikke en vei ut av problemene. Det må strukturelle endringer til i klubben.

 

Det jeg mener må gjøres, og som jeg har sagt i mange år: vi trenger et mer kompetent sportslig lederskap i klubben som kan banke ut en langsiktig plan på alle deler av den sportslige virksomheten. Woodward og co er fantastisk dyktige på øvrig klubbdrift, økonomi og forretninger. Men ikke det sportslige. Kompetente folk må finne ut hvilken type fotball vi skal spille, hvilke spillertyper vi skal kjøpe, hvilke managertyper vi skal satse på og hvordan akademiet skal drives. Hvilken sportslig identitet skal Manchester United ha?

 

Jeg har ingen tro på at Mourinho skal få oss tilbake til toppen, men jeg ser kanskje helst at vi venter med å gjøre en ny ansettelse før klubben har en solid sportslig plan. Ellers havner vi fort i den samme fella igjen - med ansettelser av folk med vidt forskjellig fotballfilosofi og medførende spillerkjøp. Ikke minst at klubben tilsynelatende ikke støtter manageren 100% som sommerens overgangsvindu ga inntrykk av. Har man en manager må hele klubben stå bak han og dra i samme retning, ellers blir det misnøye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

To nye skader. Rashford og Bailly. Uvisst hvor alvorlig det er for Rashford, mens Bailly ble skadet på trening. Uvisst også for han.

 

Så dette er den potensielle lista med spillere ute til kampen mot Cystal Palace:

 

- Pogba

- Lukaku

- Rashford

- Martial

- Shaw (suspendert)

- Fellaini

- Bailly

- Lindelöf

- Dalot

 

Vi var ganske skadefrie bare for litt siden, nå er det plutselig mannefall. Vi skal slite en del med alle de spillerne ute, får håpe noen av de blir klare til helga.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

To nye skader. Rashford og Bailly. Uvisst hvor alvorlig det er for Rashford, mens Bailly ble skadet på trening. Uvisst også for han.

 

Så dette er den potensielle lista med spillere ute til kampen mot Cystal Palace:

 

- Pogba

- Lukaku

- Rashford

- Martial

- Shaw (suspendert)

- Fellaini

- Bailly

- Lindelöf

- Dalot

 

Vi var ganske skadefrie bare for litt siden, nå er det plutselig mannefall. Vi skal slite en del med alle de spillerne ute, får håpe noen av de blir klare til helga.

Kan sikkert avskrive 7 på listen siden det er blitt vanlig å si at man har skade slik at man slipper uviktige landslagskamp og reisingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det tror ikke jeg. Kanskje du blander disse spillerne med Mesut Özil?

 

Tipper Martial var ganske gira på å reise og spille med landslaget, nå som han endelig er tilbake i varmen hos Frankrike. Rashford, Bailly og Lindelöf ble skadet i kamp/trening med landslaget. Pogba ble tatt ut, men trener seg opp i Manchester og tok seg en liten tur til Dubai sammen med Lionel Messi. Lukaku elsker å spille for landslaget hvor han er mestscorende noensinne, og Belgia hadde gruppefinale mot Sveits i går (som de tapte). Dalot var ikke tatt ut. Fellaini trener hjemme i Manchester, men har dratt til landslagsopphold med skade før. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...