Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2-1 i Torino er nok Uniteds sterkeste resultat i Europa siden 2009 (var det vel, da dem røk mot Barca i finalen). Dette Juventus-laget er min favoritt til å vinne CL i år sammen med Man City, så gode anser jeg de faktisk å være, så uansett om det var et ran eller ikke, er dette en voldsom prestasjon.

 

Ang. Mourinho: Den gesten etter kamp er så nydelig. Tenker det er helt greit om han kjører de jævligste, ekleste kortene han har på hånda nå mens han kan, det var den Mourinho jeg hadde sansen for i Inter og i Chelsea (første periode).

 

Saken er også den, at United har vært gode i perioder de siste ukene, ikke bare har spillet tatt seg kraftig opp men også moralen. Fact: Laget har havnet under i fem av de siste seks kampene sine. På de fem kampene laget har havnet under, har de tatt 10/15 poeng (tap mot Juve og U mot Chelsea er unntakene). Det er sterkt som faen. 

 

Så kommer nok laget kraftig ned på jorda igjen på søndags ettermiddag. City er pr nu i en egen divisjon. De står med 35-2 i målforskjell og 10-1-0 siden de tapte hjemme i CL mot Lyon. Vinner United på Etihad, så blir jeg så imponert at jeg til og med lover å ta litt av.

Endret av Amoralsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vår beste prestasjon under Mourinho, men sterkeste resultat under Mourinho, uten tvil. Juventus hadde bare seks tap på hjemmebane de siste seks årene før i går (!). Hele klubben trengte en sånn seier.

 

Forhåpentligvis gir dette oss nok boost inn mot City-kampen til at vi kan få et resultat der. De har ikke tapt hjemme i ligaen siden vi slo dem 3-2 der i starten av april, så det blir ikke lett. Men det er håp.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

Nei. Veldig morsomt å se når selv kollegaene hans i Sky-studioet mobber eller begynner å le han, fordi de vet hva han kommer til å si. Så blir han sur. Som regel sier han noe overdrevet negativt om Paul Pogba, hver eneste gang - selv når Pogba gjør det bra. Den mannen hater virkelig Manchester United, og spesielt Pogba og Lingard som han kritiserer uavhengig av hva de gjør! Husker en gang han kritiserte Lingard for å skyte utenfor 16-meteren (han scoret).

 

https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/man-utd-pogba-souness-liverpool-15177016

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å henter verdenstjerne ala Griezmann når spillestilen skurrer såpass. Må serriøst hente inn en DoF asap! Få på plass noen som kan fotball og utvikling av spillere.

 

Ja ikke noe vits å hente inn flere gode spillere og ødelegge dem med den destruktive, kyniske drittfotballen United har spillt de siste årene.

 

Nå må vi få på plass en plan, både med manager og støtteapparat som krever underholdende god fotball, også kan vi handle spillere som passer inn i den planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...