Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde det var lov å banne litt så lenge det ikke var rettet direkte mot noen. Problemet er at mange kraftuttrykk er ganske tvetydige i så måte...

«Fuck off» er jo gjerne rettet mot noen da. Skal sies at det er en svært vanlig ting å si, men jeg syns hele saken er totalt unødvendig, som sniken her også påpeker

Lenke til kommentar

Når man må hyre inn portugisiske leppelesere for å finne ut om det er noe som kanskje skal straffes er det allerede tøvete bruk av ressurser. En ikke-sak fra begynnelsen. Ta heller Sean Dyche for konstant dommerkritikk hvert eneste postmatch-intervju eller noe.

 

Enig, virket som en heksejakt fra begynnelsen av, hadde det vært hvem som helst andre så tviler jeg på at de hadde gitt det en eneste tanke.

Lenke til kommentar

Ruddock innrømmer at han brakk bena til Cole med vilje. Jeg sa han var en idiot for 20 år siden, og mine Pool-venner stod hardnakket på at det var et uhell. Nå føler jeg for å ringe folk jeg ikke har pratet med på 15 år og si "HVA VAR DET JEG SA?!".

Kan umulig ha komt som noke bombe. Fyren var jo fullstendig laus kanon på dekk.

 

Var meir overraska over at Cole og Sheringham hadde eit så dårlig forhold. Spelte ikkje dei mykje i lag på topp i perioden dei hamra inn sølvtøy?

Lenke til kommentar

Kan umulig ha komt som noke bombe. Fyren var jo fullstendig laus kanon på dekk.

 

Var meir overraska over at Cole og Sheringham hadde eit så dårlig forhold. Spelte ikkje dei mykje i lag på topp i perioden dei hamra inn sølvtøy?

Har lest om dette iskalde forholdet før, så dette var ikke nytt for meg. Jeg har aldri lest Sheringhams versjon her, men at ikke SAF klarte å rydde i dette er litt overraskende. 4 år sammen uten å veksle ord? 

Lenke til kommentar

Lett? Nei. Seier? Jupp.

 

I alle fall om ikke Lukaku starter igjen.

 

Pogba, Martial og Lindelöf virker å være i god form nå. Shaw har vært bra hele sesongen. Fred var bra mot Everton, så håper at han kan holde det gående.

 

Håper at Sanchez eller Rashford starter som spiss.

 

Matic har vært dårlig. Trenger nok hvile, som Lukaku.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...