Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har du oppgradert våpenet ditt? :p

 

Slet selv på Stormheim etter level 100, eller kan ikke si man sliter men det tar liksom litt lenger tid å drepe.

Står med nesten 800 ilevel (heroics krever 810) så, nærmer man seg 810 så burde det ikke så være så ille + våpenet oppgradert.

 

Begynte idag tidlig på Stormheim, siste zonen før Sulamar området, usikker om det er stort questing område, i såfall så er det ikke mangel på quests for å si det sånt. Stormheim + Sulamar igjen etter level 100.

 

Så en whine at han var tom for quests, og var level 109, noe har han glemt eller gitt faen i enkelte quests. Kan ikke si jeg drukner i quests som man gjorde i Black Desert men det er alltid noe å gjøre enn så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble altså level 110 før jeg var ferdig med Azuna, og jeg har da ikke begynt på Val'Shera enda. Er man level 109 og mener man ikke har oppdrag å gjøre, så må man virkelig ha misset på en hel del innhold.

 

Og det å klage på at man må sitte å se på Class Order Hall mission bli ferdig blir for meg helt idiotisk. Det er da bøttevis med ting å gjøre i spillet, så hvorfor i allverden skal du sitte å se på Order Hall Missions bli ferdige? Er du allerede level 110 så har du World Quests, Sulamar, Professions, Dungeons og mye annet du kan ta deg til.

 

Sitter du å ser på missions bli ferdige så spiller du spillet på en håpløs måte, det er nå hvertfall min mening.

 

 

Så langt så har jeg likt level scaling mellom soner. For utenom at rare's kan ta litt unødvendig lang tid å drepe til tross for at de byr på få utfordringer så er det morsomt å kunne spille og samtidig føle at du aldri "out-leveler" innholdet i soner. Og det er deilig å stå fritt til å ta sonene i akkurat den rekkefølgen man selv vil.

 

 

Men om det virkelig er sånn at ting utelukkende skalerer på level og ikke ilevel, noe som det føles som ettersom ting ble latterlig mye vanskeligere så fort jeg dinget level 110 og har ilevel ~780 så er det et ganske dårlig system. Ting burde jo heller skalere på item level, jeg burde jo ikke bli straffet for at jeg dinget level 110 på slutten av en sone og dermed møter en slags vegg som gjør at ting blir langt vanskeligere og mer tidkrevende.

 

Nå blir jeg jo med andre ord tvunget til å fokusere på det å skaffe bedre gear, før jeg kan spille ferdig alle sonene. Noe jeg i utgangspunktet ikke har ønske til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Vært mye problemer på Outland EU også de siste dagene, fra type 17:00 og utover (når folk er ferdig med skole / jobb).
Har heldigvis hatt fri fra jobb, så har fått spille "litt" når andre sover / jobber :)

 

Veldig fornøyd med valget av death knight, har fått unlocket første golden trait for både frost og blood, men usikker i forhold til hvor jeg skal bruke AP videre. 

Blood er bare helt latterlig, kan soloe det meste av world boss rares oln., tar bare litt tid  :tease:

Sindragosa's Fury er også morsomt, 1.4 millioner crits er nok til å oneshotte de fleste for øyeblikket, samtidig som det kanskje er det mest spektatulære spellet i spillet(?).  

 

Ellers er jeg utenforstående med at det er "lite å gjør", jeg har hatt så mye å gjør at jeg først var i en HC dungeon i går kveld.  

Tiden før det har blitt følgt opp med å fullføre achivement for mount speed, questing i Suramar, mining og blacksmith (tjent noe latterlig med gold på demonsteel bracers), world quests, dungeon quests, Dalaran sewer og hatt class order hall så oppdatert som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tja, aldri brydd meg om nummeret som gir meg en ny lvl, det er jo relativt i forhold til hvor mye man får.

Så de kjappest på min server brukte ca. 9 timer fra 23:50 til de var level 110, 50 min per level er ikke så verst.

Går også kjappere enn noengang å levle sammen med noen nå, ettersom man får egen loot fra mobs. 

Lenke til kommentar

 


 

Du er ikke alene, hørte også et par kompiser klage på lagg, kommer ikke inn i Wow for øyeblikket.

 

https://imgur.com/a/9ivo2

 

Feil melding, en annen kompis sier han får det samme som meg, kanskje det er noe med Blizzard?

 

EDIT:

 

(LØST) slett cache mappen


Trodde det var feil med en addon jeg hadde installert. "Bra" at jeg ikke er den eneste som har fått den feilmeldingen.
Og takk for løsning. :D

 

 


 

Oppdaterte skjermkort driveren og da bynte jeg å få den meldinga. Sletta Cache innholde og da funka spillet igjen.


Skjedde med meg også etter at jeg hadde oppdatert skjermkortdriveren og etter å ha installert en addon. Men da var det ikke pga addonen tydeligvis da. :) Endret av Hårek
Flettet to innlegg
Lenke til kommentar

 

Så de kjappest på min server brukte ca. 9 timer fra 23:50 til de var level 110, 50 min per level er ikke så verst.

 

På min server tok det ca 6 timer, mye av grunnen er pga ez mode med 1 tank og 4 ranged som puller alt ranged og slakter.. og sikkert testet ut dette på beta servere og funnet det beste stedet å starte

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Så de kjappest på min server brukte ca. 9 timer fra 23:50 til de var level 110, 50 min per level er ikke så verst.

 

På min server tok det ca 6 timer, mye av grunnen er pga ez mode med 1 tank og 4 ranged som puller alt ranged og slakter.. og sikkert testet ut dette på beta servere og funnet det beste stedet å starte

 

Ja, faktisk overraskende at det ikke gikk enda kjappere på min server, men de som er veldig opptatt av realm first velger vel ikke den største serveren av alle til å gjør det på :)

Var 1 DH som ble først (mulig noen greide det kjappere på Horde), tok vel 1 time til før flere dukket opp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...