Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg starta DH. Når jeg fikk Metamorphosis står det at den empowerer Blade Dance og Chaos Strike. Men Blade Dance lå ikke på action baren min, så jeg fant den i Specialties-fanen. Dro den ned, men kan aldri trigge den. Hva er greia? Har valgt Havoc allerede.

Hvorfor kan jeg ikke bruke Blade Dance, som jo tydeligvis er en viktig spell i Havoc? Den kan aldri aktiveres uansett hvor mye fury jeg har. Den nevnes i rotations på icy-veins også. Men jeg får ikke brukt den. Hva skjer? Hvorfor var den ikke på actionbar automatisk når jeg fikk den?'

 

Edit: Mystery solved. Den ble aktiv på lvl 100 :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Godt gjort  :tease:

Er det en ting jeg ikke liker med Havoc demon hunter, så er det demon bite spamingen (har ikke testet Vengance).

Samme problemet har egentlig Enhancment også, men der kan man heldigvis velge et talent bortifra den spillestilen (Rockbiter -> Boulderfist).

Kan forøvrig velge det bort på Havoc også, men til et mye verre alternativ (ikke gjør noe som helst utenom å klikke på spenders og cooldowns). 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

OCD'n slår inn og jeg MÅ loote alle artifact power-kistene overalt. Kommer til å bli i hver sone i en evighet.

Jeg hopper over de fleste til jeg har fått unna mer artifact research, så får jeg mer utav de :) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva er artifact research? jeg støvsuger kartet for chests allerede på 101.

 

Artifact research gir deg scrolls som stadig øker mengden artifact du får:

BojBBYV.png

 

Bare for å få level 2 tar det 5 dager, min første er ferdig om 2 dager og 3 timer.

 

 

Hvordan er det egentlig med professions nå? Er det noen vits å starte på low level? Gjøre 1-700 før man er level 100+ og kan ta questene? Eller er det bare questene som gjelder og like greit å vente?

Du kan resette de om du vil, og starte på skill 1.

Du kan skille opp på alt du finner i legion, trenger ikke å gjøre noe fra de gamle expansionene. 

Jeg gjorde det med mining, for å slippe å kjøpe mats til blacksmith.

Tror den eneste er at man må være maxet på noen ytterst får recipes / patterns. 

 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Mine XP pots slutter å virke på 98 eller noe..

 

angående profession så har jeg startet på en "alt" som har "mining" og "herbalism", for å bidra med materialer til min blacksmith (hoved)

 

Sinnsykt mange oppdrag til blacksmith og enchanting, hvor jeg for blacksmith kun har fått ubrukelige "recipes", under 800 ilvl gear

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...