Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er samme dritte for oss som samler på Boxed Collcetors edition kvart år.. Skjønner ikkje kor vanskligt det er å sende spill kor det gjør ingen skade å få det noen dager før, itt før release

 

Helt enig. Hvor vanskelig kan det være? Spillet kan jo uansett ikke spilles før et gitt tidspunkt, så om vi hadde fått spill flere uker før lansering så hadde det faktisk ikke hatt en dritt å si. Eller, i WoW sin sammenheng så hadde det faktisk hatt noe å si, for da kunne jeg også ha spilt Demon Hunter i 2 uker før launch som de andre. :/

 

 

Komplett har enda ikkje klart å sendt mitt....

Lenke til kommentar

Di som har collector's edition til alle andre expansions + vanilla i hylla si gjør det.

 

Haha, akkurat det samme her. Har alle inkludert vanilla i CE i hylla, så jeg kan ikke stoppe nå. Har for øvrig alle andre Blizzard spill i CE også. :p

 

Komplett.no har faktisk sendt min, men vet ikke helt når den faktisk kommer. Er jeg heldig i morgen rundt 11. Er jeg uheldig, onsdag rundt 11. :p

Lenke til kommentar

Problemet hos Komplett i dette tilfellet var jo at de ikke fikk inn spillene før idag. Om det er de som har vært trege til å bestille (tviler litt) eller om det rett og slett er forsendelsen fra importøren eller hva det måtte være til Komplett som har vært sen kan en jo bare spekulere i.

 

Men at det er kjipt, det er helt klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...