Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he du kan ikke stole på det listen over antall folk på servere. Er selv på silvermoon, og ja nr 2012 i kø nå, og estimert ventetid på 45 min. 

 

I går var den også recommended for new players... 

 

Blizz sliter som vanlig ved launch og ja de store serverne

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noe positivt ennå

 

Sitter fortsatt å venter på at missions skal bli ferdig, ser ikke helt forskjellen fra Garrison

 

Soner som forandrer seg etter lvl = BLEH!

 

Føles som et kasteball og lackluster soner, mest pågrunn av fleksible soner

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Meh. Jeg stortrives. Har ikke spilt siden første måneden ish i WoD (levla til 100 og ga meg kort tid etter) og synes det har vært kos å komme tilbake. Interessante quests med høyt fokus på lore (så langt, i alle fall, er level 104), digger artifacts og tanken bak systemet der, selv om jeg ikke liker tanken på at alle i grunn løper rundt med de samme våpenene. Fet musikk, questing har gått smertefritt til tross for at jeg spiller på en server med flere hundre/tusen i kø hver kveld, demon hunter er morsomt, liker å lete etter gjemte kister rundtom med artifact power. Har heller ikke personlig noe imot tidsbaserte quests når de er i bakgrunnen for resten av spillinga mi, noe jeg synes de virkelig har fått til. Må ikke micro-manage på samme måte som man måtte i Garrison, da quests gejrne varte i 5-30m og man hadde flere titalls followers.

Lenke til kommentar

Meh. Jeg stortrives. Har ikke spilt siden første måneden ish i WoD (levla til 100 og ga meg kort tid etter) og synes det har vært kos å komme tilbake. Interessante quests med høyt fokus på lore (så langt, i alle fall, er level 104), digger artifacts og tanken bak systemet der, selv om jeg ikke liker tanken på at alle i grunn løper rundt med de samme våpenene. Fet musikk, questing har gått smertefritt til tross for at jeg spiller på en server med flere hundre/tusen i kø hver kveld, demon hunter er morsomt, liker å lete etter gjemte kister rundtom med artifact power. Har heller ikke personlig noe imot tidsbaserte quests når de er i bakgrunnen for resten av spillinga mi, noe jeg synes de virkelig har fått til. Må ikke micro-manage på samme måte som man måtte i Garrison, da quests gejrne varte i 5-30m og man hadde flere titalls followers.

Jeg digger også artifactsytemet. Heldigvis kan det transmoges da :) MEN jeg fikk ikke lagt på illusion på transmogen. Skjønner ikke hvorfor man oppfordres til å farme gamle raids når man ikke kan legge på illusions :S

Lenke til kommentar

 

Må ikke micro-manage på samme måte som man måtte i Garrison, da quests gejrne varte i 5-30m og man hadde flere titalls followers.

tja, jeg venter på at ett 4-timers mission skal bli ferdig, gidder ikke gjøre noe før den tid

 

 

Eh... Du sitter og venter? Hvis jeg ikke misforstår deg, så håper jeg du bare tuller/troller. Ellers skjønner jeg godt at du ikke har funnet noe positivt med spillet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Må ikke micro-manage på samme måte som man måtte i Garrison, da quests gejrne varte i 5-30m og man hadde flere titalls followers.

tja, jeg venter på at ett 4-timers mission skal bli ferdig, gidder ikke gjøre noe før den tid

 

 

Eh... Du sitter og venter? Hvis jeg ikke misforstår deg, så håper jeg du bare tuller/troller. Ellers skjønner jeg godt at du ikke har funnet noe positivt med spillet. 

 

Spiller BDO mens jeg venter

Lenke til kommentar

 

 

 

Eh... Du sitter og venter? Hvis jeg ikke misforstår deg, så håper jeg du bare tuller/troller. Ellers skjønner jeg godt at du ikke har funnet noe positivt med spillet. 

 

Spiller BDO mens jeg venter

 

 

Høres ut som om du burde vurdere å kansellere subscriptionen din og heller gå over til BDO permanent. Hvis du synes WoW er så kjedelig at du faktisk spiller andre spill mens bakgrunnsoppdragene dine venter på å bli ferdig, så er det vel ikke noe for deg? 

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Eh... Du sitter og venter? Hvis jeg ikke misforstår deg, så håper jeg du bare tuller/troller. Ellers skjønner jeg godt at du ikke har funnet noe positivt med spillet. 

 

Spiller BDO mens jeg venter

 

 

Høres ut som om du burde vurdere å kansellere subscriptionen din og heller gå over til BDO permanent. Hvis du synes WoW er så kjedelig at du faktisk spiller andre spill mens bakgrunnsoppdragene dine venter på å bli ferdig, så er det vel ikke noe for deg? 

 

 

Skjønner ikke at du gidder å kommentere på en kommentar som er helt klart kun ment for å provosere, som om det eneste man kan gjøre i Legion er å kjøre Class hall missions...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klassisk Dubious da. I Hearthstone er alt nytt som slippes det verste noensinne, og det ser ut til å gjelde også i WoW. Lackluster pga scaling? Det gir jo ikke noe mening med den begrunnelsen du gir. Det er da kjedeligere å oneshotte minions i en sone hvor du er høyere level?

 

WoW er fortsatt lett å lvle, men med scaling så blir det litt mindre enkelt, ergo litt mer interessant etter min mening. Angående garrison så tror jeg Dubious er den eneste som sitter og venter på at oppdragene skal bli ferdig. Om du ikke har mer å gjøre så er kanskje ikke WoW noe for deg?

 

Ellers begynner jeg å bli irritert. Er dag 3 nå med lag pga ddos angrep...

Lenke til kommentar

Har ikke kommet meg til 101 enda og knapt begynt Azune. 

 

Konseptet med scaling syntes jeg høres supert ut. Jeg mister lett interessa for et område når mobs er grønne eller i verste fall grå. 

Hver sin smak såklart, men jeg gleder meg til å se åssen det her vil komme til å virke etterhvert som jeg levler opp og får bedre gear. 

Lenke til kommentar

Denne utvidelsen har så langt vært den beste hva opplevelse og stabilitet angår.

Etter å ha fullført Val Sharah i går og se cut scene av en annen verden er ikke jeg i tvil

Blizzard har endelig virkelig fått til noe unikt: En utvidelse som vil engasjere i lang tid fremover.

De har virkelig tatt lærdom og hørt på spillerene. Scalingen er kanskje det mest geniale

Spent på fortsettelsen, usikker på om jeg noensinne når 110, tar tid å kikke på alt som skjer. :p

Lenke til kommentar

Hmm, dinget nettopp level 110 og plutselig så har rare ("vanlige rares", ikke rares i faste level 110 områder som skal være vanskeligere å gi bedre loot) og mobs generelt blitt drøyt vanskelig å drepe.

 

Kan det være noe galt med scalinga? Eller er spillet bare ekstremt dårlig til å scale til level 110, så det ikke tar høyde for item level så når man nettopp har dinget og har da ganske ræv ilevel så blir ting plutselig drøyt vanskelig inntil man skaffer bedre gear?

 

Satt en real demper på levellingen i Azuna, hvor jeg har bittelitt igjen og ønsker egentlig ikke å begynne på Val'Shara om ting skal være så drøyt vanskelig å drepe. Rare's er helt på kanten om jeg klarer å ta alene nå, mens det har gått relativt greit på level 100-109. Og ender jeg med å ta aggro ifra mer enn to monstre så sliter jeg virkelig, er helt avhengig om det meste av AoE og defensive cooldowns er tilgjengelig for å ikke dø.

 

 

Et eksempel på rare jeg rett og slett ikke klarer å drepe solo nå er "Arcanist Shal'iman". Er faktisk ikke i nærheten av å klare det engang...

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...