Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man finne en ferdig level 25 pet? eller er man tvunget til å dra til level 1 steder for å booste pets? Tenker nå oss som har begynt med det på Legion, eller riktig nok har jeg har ikke planer å booste pets i det hele tatt men enkelte world quests krever level 25 pets ser det ut som, right?  :hmm:

Lenke til kommentar

Installert appen og den virker grei nok, MEN, en blir som sagt logget ut av spillet og er nesten verre enn gamle Garrison, siden en nå blir "avhengig" av å starte missions hvor som helst

Bruker mer tid på missions i Legion enn jeg brukte i Draenor, mest på grunn av at en må ha squires/knights og har en ikke nok så tar det 30min til 60 min å få nye og da gidder jeg ikke dra ut å queste

Noe denne appen kunne vært supert for, men en blir som sagt logget ut..

Lenke til kommentar

Kan man finne en ferdig level 25 pet? eller er man tvunget til å dra til level 1 steder for å booste pets? Tenker nå oss som har begynt med det på Legion, eller riktig nok har jeg har ikke planer å booste pets i det hele tatt men enkelte world quests krever level 25 pets ser det ut som, right?  :hmm:

http://www.wowhead.com/guides/battle-pets/the-ultimate-battle-training-stone

 

Krever Garrison 3, noe jeg har på alle alts og har dermed gjort denne på minst 10 stykker

Lenke til kommentar

Kan man finne en ferdig level 25 pet? eller er man tvunget til å dra til level 1 steder for å booste pets? Tenker nå oss som har begynt med det på Legion, eller riktig nok har jeg har ikke planer å booste pets i det hele tatt men enkelte world quests krever level 25 pets ser det ut som, right?  :hmm:

Finner 25 pets på bakken i legion ja.

Lenke til kommentar

 

Kan man finne en ferdig level 25 pet? eller er man tvunget til å dra til level 1 steder for å booste pets? Tenker nå oss som har begynt med det på Legion, eller riktig nok har jeg har ikke planer å booste pets i det hele tatt men enkelte world quests krever level 25 pets ser det ut som, right?  :hmm:

Finner 25 pets på bakken i legion ja.

 

En må vel ha lvl 25 pets for å ta de.... så da kommer en ikke langt om en ikke har pets fra før

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Noe som vett om followers får exp av å være follower?

Ja, men ikke fryktelig mye og det lille jeg prøvde så fikk ho ikke mer enn 60-70 XP pr quest jeg leverte inn.

 

Det er noe uansett, om de ikke er aktive likevel.

Ser jo du kan få div. items som gir deg ekstra bonus også.

F.eks. 25 garrison resources for hvert fullført world quest. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Appen ser ut til å mangle en funksjon.
Researchet nettopp ferdig at jeg kan lage "work orders for champion armaments or equipment", kan tydeligvis ikke gjør det via appen :(

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det noen som vet om research "bedre sjans å få oppgradert quest item" gjelder for world quests?

"Non repeatable", mao. ikke world quests.

Ikke veldig nyttig annet enn under leveling, og selv da kan det diskuteres (1-2 leveler så får du bedre gear enn epic upgrade likevel).

Gjorde den tabben med å velge den, men heldigvis så er ikke alternativet så veldig mye bedre. 

 

Får bytte når jeg har kommet til bunnen. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

 

 

Kan man finne en ferdig level 25 pet? eller er man tvunget til å dra til level 1 steder for å booste pets? Tenker nå oss som har begynt med det på Legion, eller riktig nok har jeg har ikke planer å booste pets i det hele tatt men enkelte world quests krever level 25 pets ser det ut som, right?  :hmm:

Finner 25 pets på bakken i legion ja.

 

En må vel ha lvl 25 pets for å ta de.... så da kommer en ikke langt om en ikke har pets fra før

 

 

det var nu dumt, via questing får man jo type 100+ pets men ingen kan brukes, ok, 1 ting er insane dårlig med legion så langt, pets.

Lenke til kommentar

Appen fungerer ikke for meg.

 

- Velger Europe

- Logger inn med mail og pw.

- Velger character (er 110 og har flere champions)

- Deretter står det "logging in" på skjermen i et brøkdels sekund før jeg blir kastet tilbake til appens startvindu.

 

 

Edit: Funker når jeg bruker mobilnett i stedet for wifi :S

Endret av Strato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...