Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Spørsmål:

 

Dersom jeg går Blood for å tanke, kan jeg da si at jeg vil ha Frost items? Eller omvendt? Har ikke noe tank gear per nå (bare ringen man får fra leg questet), men det hadde vært artig å prøve. Dog uten gear er det jo vanskelig. Prøvde bronze proving ground og ble eid.

 

Ja, du kan fritt velge loot specialization uavhengig av ditt nårværende spec. Høyreklikk din avatars unitframe of velg deretter

Endret av Kjetting01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

F...

 

Mange rare folk i WOW om dagen, spesielt i pugs: 5k dps, folk som ninjaleaver etter en wipe på en boss uten et eneste ord, ingen sier i fra at de ikke har vært der før og når du spør om tactics får du noob meldinger etter deg med engang. (dungeon toolen forteller deg ikke alltid alt du trenger å vite) Før så hilste folk i det minste når de joina og når instancen var ferdig, dette har det blitt helt slutt på. Utrivelig.

 

Hva går det av folk?

Lenke til kommentar

Dette er fordelen med at jeg er healer og kompis er tank, vi får alltid gruppe på sekundet og folk er stortsett alltid interessert i å fortsette i gruppe med oss så de slipper minutter på minutter med ny kø. Er det noen vi ikke liker så kaster ved de ut og har ny person sekundet etterpå.

 

EDIT:

 

Når det er sagt så er vi alltid flinke til å gå igjennom tactics og være tålmodige, det er så utrolig dårlige holdninger ute å går og respekten for at ikke alle er verdensmester eller nødvendigvis har gjort tingene 100-ganger før er som blåst bort fra hele spillet føler jeg.

 

Tar heller en sjarmerende person, med litt humor og tålmodighet men som gjør at vi må ta alle bosser tre ganger før det går enn disse brautende drittungene som er leker verdensmester hvilken dag som helst.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Har faktisk for det meste hatt positive personer i LFD. Kan komme på 2 stykker nå etter expansion som oppførte seg som noen drittunger. Begge var en healere. Han skyldte alt på alle andre og presterte å si "You can't even comprehend how much better I am than you". Han hadde også en uvane der han wipet oss på bosser for å vise oss hva vi gjorde galt, selv om vi ikke gjorde noe galt. Han andre var ikke like ille.

 

Vurderer å rerolle holy pala eller prot warrior så jeg kan være sjef i dungeons.

 

Edit: Konsentrasjonen er ikke på topp i dag.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...