Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistenker det er mer AH handling som er tilfellet her ^^

 

 

Er temmelig blakk gitt, men som Tank (kompis) og healer (meg) så er det temmelig enkelt å få greie farming grupper og droprate på 665 var nok noe bugget, pluss at ved Laughing Skull så er det en debuff som stacket som gav deg noe sinnsvakt med DPS boost, men gjør samtidig at du tåler ingenting men når jeg står bak å healer så kunne vi stacke noe latterlig og bare trashe mobs høyt og lavt. Dette har dog blitt patchet nå og droprate virker mye lavere.

Lenke til kommentar

Den debuffen gjør ikke at du tar mer damage, det er kun offensiv boost. Greia er at poolsa som orcene dropper når de dør gjør mer damage jo fler stacks du har. Noe som på 20 stacks gjør rundt 120k damage. Disse poolsa kan uansett unngås.

 

Sitter på 632ilvl selv og gidder ikke farme så mye mer før raids dukker opp. Mangler kun to 615ilvl items før alt er over 630. Føler ikke det er verdt å bruke tid på det nå, når jeg uansett vil erstatte gearet om et par uker.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Jeg skjønner den, men jeg er litt rep hore og vil ha exalted med alt og ingenting så fort som mulig. Hvorfor? Aner ikke. Er akkurat det samme med andre spill, spiller jeg Shadow of Mordor så star jeg alt av side-missions, plukker opp alt som plukkes opp kan, samme med Far Cry så jeg bruker fort 5x så lang tid på å bli ferdig med slike spill i forhold til hva som er normalen :tease:

 

Men vurderer å ta Death Knight fra 90 til 100 nå, det å farme noe som helst som Discipline Priest er temmelig forferdelig uten gruppe og det blir sikkert en hel mengde med account-wide ting jeg ønsker å farme etterhvert og der er ikke main noe reelt alternativ..

Lenke til kommentar

Prøvde meg på Proving Grounds: Gold, men ikke faen. Kom meg ikke forbi 6. bølgen og etter at jeg failet på den gikk det bare nedover. Etter å ha prøvd sikkert 5 ganger ga jeg opp. Har forresten under 600 i itemlevel, men dinget 100 først i dag, så har ikke fått farmet noe særlig gear etter det.

Lenke til kommentar

Jeg villa ha tippa Frost, pga CC og den "Isblokk"-tingen. Men nå har jeg bare spilt Mage i rundt 2 uker da, siden jeg starta opp med WoW igjen. Valgte å rolle en Mage opp til level 90 på en med-pop server, istedenfor å måtte sitte i en kø på 3-8000 for å spille på Draenor (servern). Gøy å prøve ut en helt ny klasse for engangsskyld. Hehe. :)

Lenke til kommentar

Jeg elsker at man ikke kan fly rundt, selv. Horribel idé in the first place, syntes jeg da.

Deg om det. Jeg nekter å levle 4 alts med professions og hele greia før de får flyging inn i Draenor. Det er gøy første gangen. Ikke andre, tredje, fjerde eller femte. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...