Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanilla var fantastisk opplevelse! Spilte i flere mnd med 56 kb modem, tok hele telefonlinja og betalte flere tusen i tlf regning! Good times! Har det veldig kjekt fortsatt men da hadde jeg bedre tid og det hadde mine venner også, nå er det kun på kvelden jeg kan spille og da blir det vanskelig å få opp noe ordentlig raids med guilds osv.

 

Koser meg veldig med garrison, fått lvl 3 barracks, og de fleste epic followers og skaffer meg de siste lvl 100 med nødvendige abilities for å ta ilvl quests. Fått opp 6 stk til ilvl 615+ så må jobbe videre med armor upgrade for å gå brukbare items. Fikk forresten en good 630 1-hand til warriorn min fra quest.

Lenke til kommentar

Det er relevant hvis man vil i samme guilds, ellers så er det hvis man skal trade etc. Er alliance p0 Mazrigos.

Lurer på å bytte server, er lite trykk her og det var egentlig bare for å alippe unna lags og kø at jeg boosta en karakter på serveren. Noe som er greit er at det er lett tilgjengelig e ressurser og farming av ulike greier er lett da det ikke florerer av folk over alt. Savner dog å kunne world pvp, da det er en pve server.

 

En annen ting er hvis man crossrealmer så vil vell den som joiner groupen adoptere mye fra servern til den som inviterte., arrester meg hvis jeg sier noe feil.

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Er 99 så har ikke questet alt eller kjørt instances ennu.

Dere som er pala og har BS, hvilke deler er det verdt å crafte? ( av vendor-oppskrifter)

Dvs som man ikke får bedre av i quest eller 5man? (av erfaring)

 

Har 150 craftedeler, men lage noe nå og få bedre i neste quest er jalla.

Lenke til kommentar

Riktig nok ikke norsk guild, men i mitt guild er vi 13 av 63 online as we speak. Så tror det er grei sjans for å finne ganske aktive guild rundt om kring nå.

 

Var ute å jakta timber i dag, når jeg kom over camping-festen i Gorgrond. Klarte selvfølgelig ikke gå videre, og fem timer senere spawna Poundfist. Rakk akkuurat å komme frem før han var død. Var sikkert 500 folk der, og kanskje 50 som rakk å tagge.

Lenke til kommentar

Fikk en 630-øks fra den der "proving grounds" intro-questen. Storfornøyd.

 

Takk for tips om addon, Nagina :) .

 

Nå må jeg prøve få meg litt garrison resources, og geare opp roguen min så jeg kan spille heroics i alle fall. Tar GJERNE i mot tips til hvordan gå frem her :) .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Noen her som spiller på silvermoon? Er en warlock og blir liksom aldri god. Synes det er vansklig å komme igang med raids. Blir stuck med dårlig gear osv.

 

Noen som har noe gode tips til WoD som kan hjelpe meg med bedre gear og dps. Jeg elsker raids, men synes det er litt vanskelig med dps som sagt, og er slitsomt når man blir regel rett mobbet av andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...