Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ticket så er problemet løst.

Jepp, litt ny-utvidelse-noob :rofl:

Ble lvl 100 før jeg hav vært i halvparten al landene, synes det tok lit kort tid.

 

Noen som vet hva multistrike og de nye statsene er?

Dropper ting med for eks +90 på osv, har null ide hva jeg skal stacke som pala osv.

Bare går etter styrke nå av gammel vane.

Lenke til kommentar

Noen gode tips til gear for en Rogue når man er 100 forutenom å gjøre dungeon og etterhvert heroics? Man kan kanskje crafte noe via Garrison, eller noe slikt? Er i hovedsak et par dagers rundt 620ish som er det jeg kunne trengt.

 

Har gjort bronse trials, og fått den ringen i legendary questlinen.

 

Alle tips mottas med glede. Smålig lost i en ganske ny Wow-verden.

Lenke til kommentar

Noen gode tips til gear for en Rogue når man er 100 forutenom å gjøre dungeon og etterhvert heroics? Man kan kanskje crafte noe via Garrison, eller noe slikt? Er i hovedsak et par dagers rundt 620ish som er det jeg kunne trengt.

 

Har gjort bronse trials, og fått den ringen i legendary questlinen.

 

Alle tips mottas med glede. Smålig lost i en ganske ny Wow-verden.

PvP våpenene er jo ilvl 620. Er vel en start?

Lenke til kommentar

Vurderer å starte opp litt igjen for å hvertfall ha lvlet opp til hundre, er såppass mange venner som skulle starte opp igjen at jeg får vel bare prøve det ut. Blir nok alliance. Tips til race/class? Noen klasser som er ødelagt nå og hvordan ser det ut? Sluttet i lvl 80, så har ikke kjennskap til spillet etter det.

Lenke til kommentar

Vel... Siden du spilte til åtti, vet jeg ikke hvor mange endringer du har sett.

 

De eneste tingene som egentlig irriterer er at SnD nå booster energy recovery, og at rupture/garrote/hemo etc (dots) gir dmg buff.

Mao må du holde de oppe hele veien. Som er masete for meg.

Funker greit i BGs å drite i det i grunnen, men det ligger alltid og ulmer at man må ha en gitt rotation.

Så i stedet for å bare kunne åpne må du nå premed SnD først, så åpne helst med en garrote inkludert, bruke shadowdance såklart ellers blir bursten din veik, såklart tenke på å vedlikeholde disse to, osv...

Mulig det er mindre stress en jeg skal ha det til, men så er det Vanilla som er der jeg kommer fra, med deadzone kiting, imp expose og ingen fancy ass shadowdance type bull =p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...