Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken DPS class har den enkleste rotation? Sliter veldig med raids når jeg må huske på hundre ting :/

 

Enkleste akkurat nå er Gladiator Stance DPS. Gladiator Stance er en ny stance som protection warriors har fått. Det er basicly en DPS stance for protection warriors. Akkurat nå så ligger den på rundt 3 plass på DPS totalt også. Rotation for Glad er så lett at en apekatt kunne klart det.

 

MEN Glad warrior vil konkurrere med plate tanken sitt gear. Noe som betyr at du enten får lov til å konkurrere om gear eller at du må vente til tanks får gear før du kan få det. Noe som betyr at du mest sannsynlig ikke vil bli prioritert. Dette gjelder kun om du skal begynne med seriøs raiding.

Lenke til kommentar

Så sant som det er så er ikke gear-krangling det største problemet med Gladiator Stance. Man mister også en ganske viktig raid-wide CD med navnet Rallying Cry. Vil tørre å påstå at de fleste raid leaders tar RC over 2k DPS.

 

Selv er jeg gearet for både Glad, Arms og Fury. Skulle jeg valgt DPS class på nytt hadde ikke valget falt på Warrior. Rotation på alle tre specs er skammelig kjedelig, men om du vil toppe AOE DPS med 5+ targets så er Fury med Bladestorm og Ravager tingen.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

 

Hvilken DPS class har den enkleste rotation? Sliter veldig med raids når jeg må huske på hundre ting :/

 

Enkleste akkurat nå er Gladiator Stance DPS. Gladiator Stance er en ny stance som protection warriors har fått. Det er basicly en DPS stance for protection warriors. Akkurat nå så ligger den på rundt 3 plass på DPS totalt også. Rotation for Glad er så lett at en apekatt kunne klart det.

 

MEN Glad warrior vil konkurrere med plate tanken sitt gear. Noe som betyr at du enten får lov til å konkurrere om gear eller at du må vente til tanks får gear før du kan få det. Noe som betyr at du mest sannsynlig ikke vil bli prioritert. Dette gjelder kun om du skal begynne med seriøs raiding.

 

Var vel 3. plass før, men etter nerfen til Shield Slam og Revenge har de vel falt ned noen plasser :)

Er vel forøvrig bare på neck, trinket og rings de konkurrerer? Resten av gearet blir vel mot andre warriors/palas/dks as usual? Nå skal det sies at jeg ikke har lest en dritt om tankgear..

Lenke til kommentar

De vil konkurrere om det du nevnte og cloaks. Det andre blir som normalt ja. Den viktigste staten er Bonus Armor. Dette blir vel heller en personlig referanse for hver raid leader, ut i fra om RC trengs og om gear progression er viktig.

 

Gladiator lå på første plass før nerfen kom. Nå vaier de mellom 3 og 8 plass ut i fra ilvl og antall targets.

Lenke til kommentar

Spilte nettopp molten core på lvl 100.

 

Memories... Samme gamle mølet med folk som ninjapuller, ikke hører etter, osv. Fantastisk morsomt og merkverdig smooth run. Kom inn på Geddon.

 

Satser på en BWL upgrade også =P. ser for meg en LFR-gruppe gjennom suppressionfields feks... Eller Four horsemen i naxx. Ah, it was the best of times, it was the worst of times...

Lenke til kommentar

Yeah.. Noxxic.. Har fortsatt ikke hørt et positivt ord om den siden der.

Folk som snakker ned om Noxxic priser som oftest Icy-Veins opp i skyene. Icy-Veins er bedre om man skal velge talents og rotation ut i fra de talentsa. Noxxic er veldig grei som en base for hver class.

 

Jeg velger å stole på Noxxic sin DPS-kalkulasjon fordi de har en veldig grei måte å regne den ut på. De har et par blog poster ute på hvordan de simulerer situasjonene.

 

Og du er velkommen til å fortelle hva som er galt med Noxxic, annet enn det jeg nevnte.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Noxxic er ment for casuals, straight forward, ta det og det og trykk det og det uten å være helt klar over hvorfor. Står som oftest aldri hvorfor det er slik og hvorfor velger man det og det etc... anbefaler ingen å bruke noxxic, eller, er du sånn "dont give a fuck", bare fortell meg hva jeg skal trykke og hvilke stats prio er viktigst så er jeg fornøyd... Ok, da er noxxic for deg :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...