Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hmm, ser faktisk ut til å ha gått lei allerede. Farmer dungeons på huntern og begynte med pvp på shamanen i dag, men pvpingen var rett og slett ikke noe moro. Er fortsatt altfor mye cc etter min smak. Er egentlig lei farmingen i pve allerede også. Det mest morsomme med WoD var faktisk questingen og alt rundt det med garrison, hvem skulle trodd det.

 

Er virkelig tiden hvor jeg kunne spille samme spill i månedsvis over? :glare: Synd i så fall, for dette endte egentlig på samme måte som med MoP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leker litt med tanken om å sende en epost til Blizzard og spørre om de kan sperre World of Warcraft-kontoen min for alltid. Ser det er fler som har gjort det og fått det gjort.

 

Jeg er imidlertid ikke interessert i å miste tilgang til HotS, HS, SC2 og D3,så jeg må undersøke litt rundt det.

 

Klarer rett og slett ikke å kontrollere spillingen min når det kommer til World of Warcraft. Det blir altoppslukende, og det er ikke bra. Slik er det ikke med andre spill :-/

Lenke til kommentar

Jepp, for sist gang var det noe nytt du ikke hadde gjort før, mens nå prøver du bare å gjenskape noe for nostalgien sin del. Og det går aldri.

 

Prøv å spille retrospill du digget som guttunge nå. Du blir enten lei eller frustrert innen 10 minutter.

 

Det er mange av spillene jeg spilte som barn som fremdeles er kjempegode. Jeg tar frem gamle klassikere rett som det er.

Lenke til kommentar

Derfor jeg egentlig ikke ser frem til et nytt MMO fra Blizzard. Slik det er nå har alle spillene de har laget en form for grinding. HotS har ekstremt mye grinding og er et spill der man aldri vil bli ferdig.

 

Problemet mitt med WoW nå er at det er for få dailies. Om man ikke velger stables så er det ikke veldig mye konkret å gjøre. Garrison føles også ut som the waiting game der alt man utfører kan fullføres om 30min+. Så klart er det egentlig mye man kan gjøre, men jeg gidder ikke farme gathering skills når jeg sitter på 60k gull, ei heller trenger jeg farme utenfor garrison da Mines og Herb garden gir meg mats.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

WoW vil for meg alltid være raids. Det er det som gjorde spillet bra. Alt annet var ting som var i veien for raids, slik som reputation grinding for epics i starten av en ekspansjon. Jævlig kjedelig, men helt nødvendig for å skaffe seg litt gear før første raid åpnet.

 

Det er så fantastisk morro å samarbeide med 24 andre personer om å få ned en boss. Veldig tilfredstillende. Når siste boss i en ekspansjon falt, så ble spillet plutselig møkkjedelig. Logget på hver onsdag bare for å cleare, men selv det var et ork.

Lenke til kommentar

Jeg har det alltid gøy til jeg er maks. Så dabber det fint av. Blir så mye venting og mindless grinding. Men det er jo det som ER spillet.

 

Ja det er det, og kanskje på tide at jeg lærer meg nettopp det hehe. Men jeg hadde det latterlig moro mens jeg lvlet to chars til 100. Bare så synd det ikke varte.

Lenke til kommentar

Jeg fant min aller første karakter igjen, da jeg rotet litt mellom to accounts og endte opp med feil account. Gammel gnome rogue fra Outland, tidligere Bladefist, som var med ca 1.5 timer inn i TBC og er nå level 63.

 

Vurderer ta ham med til 100 etter jeg er ferdig med min current.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hadde sikkert en måned played før min første seksti. Var lang tid i alle fall. Brukte dagesvis på å bare løpe rundt og daue for å se plasser jeg hadde no business å være. Som å stikke til stormwind til fots som lvl7 Rogue eller hva jeg var. My first pvp <3 .

Spennende da, det var en pvp server. Fare lusket rundt hver hjørne. Kjempegøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...