Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg endelig en Rogue opp på 85! Nå er det min tur til å gå rundt å være feig å spanke alle sammen i BG's og Arena!! :D Fikk tak i Fear og Vengeance igår også, satser på å gå mot legendarys sakte men sikkert etter at jeg har samlet opp litt bedre gear. (Kjører Vicious atm)

Lenke til kommentar

Det er et eget skjema på sidene hvor du kan sende inn bilde av ID og en "grunn" for hva som har skjedd.

Fant det nå! Problemet er jo at jeg ikke kan ta noe bilde, siden jeg ikke har noen telefon...... Får høre med noen kompiser. :p

Endret av bASELINE
Lenke til kommentar

Lure på å starte ny character på en ny server for å få good feelingen igjen med å måtte levle opp å tjene gold å trene proffession.. Synes det e kjedelig å levle ny char på samme realm hvor jeg har flere lvl85 char. For enkelt tilgang til gold osv. Noen som har tips til en artig class? Har hunter, mage og paladin. Er shaman noe artig å nyttig til noe?

Lenke til kommentar

Rogue er alltid morro :D

 

Jeg klarte å reformatere telefonen min en gang og autenticatoren fungerte da ikke. Dette var før Bliz la inn recoverymode på autenticatoren. Anbefaller alle å ta vare på recoverykoden, med denne kan man gjennopprette autenticatoren på en reformatert eller ny telefon uten å måtte kontakte Bliz.

 

Uansett, jeg sendte inn sjema med kopi av ID (visa kort) og da jeg ikke fikk svar på ett par dager, ringte jeg de og så fant de IDen og fjernet autenticatoren mens jeg hadde de på telefon :)

Lenke til kommentar

Rogue er en av de beste klassene til å levle opp, spør du meg. Med heirlooms er det kanskje den klassen som gjør mest DPS, og du trenger ikke mana brakes.

 

Overlevelsesevne trengs ikke når man levler med heirlooms. Man skal være veldig uheldig/uforsiktig hvis man faktisk dør.

Lenke til kommentar

Lure på å starte ny character på en ny server for å få good feelingen igjen med å måtte levle opp å tjene gold å trene proffession.. Synes det e kjedelig å levle ny char på samme realm hvor jeg har flere lvl85 char. For enkelt tilgang til gold osv. Noen som har tips til en artig class? Har hunter, mage og paladin. Er shaman noe artig å nyttig til noe?

 

Hei. Jeg er akkurat ferdig med å levle en Enhancement shaman, muligens den jeg synes har vært morsomst å levle. Bra dps, bra overlevelsesevne og nok spells og andre saker å holde styr på til at det ikke blir kjedelig etter to levler. Og samtidig ikke så mye at en strever med å ha oversikt (nå har jeg vel ennå ikke vært borti det problemet; men spiller stort sett bare dps). Så jepp, shaman er artig synes jeg; og den er vel ikke mer eller mindre nyttig enn de fleste andre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...