Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å lære seg hunter:( fikk en SoR å valgte hunter, men klare ikke lære meg rotation.. Så starta en lvl 1 hunter for å lære meg litt grunnleggende med hunter, før jeg starter med 80 hunteren. Lurt?

 

Er bare til å prøve seg ut på 80, så lvler du imens. Du trenger ikke en "rotation" når du lvler, bare legg ut abilites som ser nyttige ut å prøv de ut. Du får det til etter hvert..

Lenke til kommentar

Vanskelig å lære seg hunter:( fikk en SoR å valgte hunter, men klare ikke lære meg rotation.. Så starta en lvl 1 hunter for å lære meg litt grunnleggende med hunter, før jeg starter med 80 hunteren. Lurt?

 

Hunter er lett, men tar lang tid å lære roasjonen perfekt. Ka du heter?

Lenke til kommentar

Vanskelig å lære seg hunter:( fikk en SoR å valgte hunter, men klare ikke lære meg rotation.. Så starta en lvl 1 hunter for å lære meg litt grunnleggende med hunter, før jeg starter med 80 hunteren. Lurt?

Hunter er faktisk ikke så vanskelig. Som SV-hunter er rotasjonen veldig enkel. Jeg bruker black arrow (på CD)->arcane shot->explosive shot (på CD) og slenger av noen cobra for å få focus. Ligger som regel topp dps i heroics og i DS.
Lenke til kommentar

Sist jeg var aktiv var i fjor før sommeren en gang... Hva blir det av det mon tro? Kan jeg motta SoR da?

 

Who can receive a Scroll of Resurrection?

To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft account, and their account must have been inactive (without an active subscription) on or before March 4th, 2012.

If your friend’s World of Warcraft license was inactive before December 2009, your friend must first link their World of Warcraft license with a Battle.net account before they can receive a Scroll of Resurrection. Review our Battle.net Account FAQ for information on creating a Battle.net account and merging a WoW license.

After your friend has set up their account, you should be able to send them a Scroll of Resurrection normally.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...