Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Er trøtt jeg også! Har vært på korps-seminar i Oslo denne uka! :)

 

250 korps samlet på Ekeberg på Torsdag, Holmenkollen Fredag og Youngstorget idag!!! Kule greier!

 

Vi ( Brøttum Skolekorps) kom på 2. plass i 2, divisjon brass :w00t:

 

Var litt spent på hele opplegget med 10000 utålomdige korpsmusikere med 250 busser som skulle opp og ned til kollen samtidig, men det gikk overraskende bra, bortsett fra den gørr kjedelige busskøen.

 

Var ikke så ille som jeg hadde fryktet konserten oppi kollen heller, hvis vi ser bort fra Ravi og Dj løv, Maria Arredondo og det kjedeligste med Ole Edvard Antonsen så var det brukbart. Beste var KISS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fælt så folk kommenterte min Pc bak her da.

Kan med trygghet si at min Pc henger med i de fleste svinger den. Eneste er at den er designa for multimedia(redigering etc.) dermed er den ingen slager på spillfronten. Bla skjermkortet trekker ned.

 

Og dessuten så spiller jeg CS. Men det er ikke det samme. veldig ensformig. Har du god aim så er du kongen. Det kun i de værste klan-matchene at taktikken kommer til syne. grafikken er jo så som så.

Det at noen folk som spiller mye ikke kan fordra CS:S pga. aim'en der tyder vel litt på hvor ensidig det spillet er.

 

Jeg har egentlig sett meg lei, men spiller allikevel litt av og til.

Lenke til kommentar

Hehe, pappa ringte akkurat, jeg svarte hallo?

Så sa pappa, vil du ha flatskjerm? Kom å hent :!:

 

Han har 2 stk og den ene koster 4500 sa han... jeg kunne velge :)

 

EDIT:

Han kjøpte seg akkurat ny båt btw, 2,5 tonn veier den. 8m lang ^^

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...