Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom på en ting som jeg hav veldig lyst til å dele med dere.

 

Jeg kom i dag tidlig hjem fra ett nattskift og hadde kun sovet en halv time før jeg våkner jeg av det jeg trudde skulle ble et helt vanlig dobesøk. Jeg måte bare bæsje, ikke noen big deal. Jeg spaserer inn på toalettet og setter meg godt tilrette. Plutselig kjenner jeg ett gedigent sug i tarmene og diarèen fosser ut. Det hadde jeg absolutt ikke forventet, da jeg ikke har merket noe magetrøbbel eller lignende.

 

Jeg er stuppende trøtt og klarer så vidt og holde øynene oppe der jeg sitter. Væsken nede i doen luktet så grufullt forferdelig at jeg får brekninger. Jeg gjør meg ferdig, og reiser meg opp. Da blir jeg plutselig svimmel (sikkert grunnet søvnmangel) og tar ett skikkelig magafrag med luft for å komme til meg selv igjen. Jeg lukter diarèen dypt inne i neseborene mine, noe som resulterer i at jeg snur meg 180 grader rundt og spyr i den allerede illeluktende toalettskålen.

 

Etter et par minutter over dassen og ett kvarter i dusjen for å vaske bort følelsen av møkk, hopper jeg sunn og frisk i sengen og våkner mange timer senere uten noen tegn til det som skjedde på morgenkvisten.

 

Rart. Og litt ekkelt.

 

Edit: Jeg ser det er flust med skrivefeil her, men jeg gidder ikke rette de opp.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Er det noe der som ikke er verdt å mene? Ja til høyresiden, valgfrihet, kapitalisme og hjemlandet mitt (vårt) USA.

Selvfølgelig aksepterer jeg andres meninger, men jeg synes fortsatt det er rimelig sprøtt.

Hvilke av de? PM/IM gjerne med en forklaring på hvorfor du er uenig, alltid interessant med andres synspunkt på ting.

Lenke til kommentar
Er det noe der som ikke er verdt å mene? Ja til høyresiden, valgfrihet, kapitalisme og hjemlandet mitt (vårt) USA.

Selvfølgelig aksepterer jeg andres meninger, men jeg synes fortsatt det er rimelig sprøtt.

Hvilke av de? PM/IM gjerne med en forklaring på hvorfor du er uenig, alltid interessant med andres synspunkt på ting.

Med kopi til meg takk. :)

Lenke til kommentar

Orker ikke å skrive lang post nå, men kan ta det kort.

Jeg stusser over setningen "GOD BLESS AMERICA; THEIR PRESIDENT AND THEIR TROOPS!!", ikke noe særlig av resten. Grunnen til dette er for det første at jeg befinner meg politisk milevis lengere mot venstre enn dette, og at jeg synes det er svært rart å støtte president Bush og de amerikanske troppene i en slik tid som dette.

 

Bra at folk er patriotiske overfor landet sitt, men jeg synes ikke vi som bor her i Norge skal hylle USA's president og de amerikanske troppene på en slik måte. Bor vi i USA, og får føle på kroppen vår hvordan det er å bo der? Har vi mistet soldater i krigshandling i Irak/Afghanistan i nær familie? Har vi i det hele tatt slektninger som er i millitæret i USA?

 

Mener dere virkelig at det var riktig av USA å gå til krig mot regimet til Saddam i Irak? Ja, Saddam var en grusom diktator som burde ha vært fjernet for lenge siden. Men hvorfor i all verden måtte de bruke massødeleggelsesvåpen som skalkesjul? Det viser seg jo nå at det ikke fantes snurten av masseødeleggelsesvåpen i Irak, noe de amerikasnke toppsjefene gang på gang "beviste".

 

Folk har forskjellige synspunkt, og det aksepterer jeg. Allikevel er det litt rart å drive propaganda i en signatur på et forum.

 

Kan sikkert fortsette diskusjonen med bedre og mere velgjennomtenkte argumenter, men akkurat nå er jeg rimelig trøtt.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Vel.

 

Uenig i alt det der. Vet du, USA er et fantastisk land. Det tok meg og min familie tyve minutter, før vi hadde amerikanske greencard med social security numbers i hånden. Vi er fem stykker.Et fantastisk land som verdsetter verdiskapning, et land for alle typer mennesker.

 

Bush er en president som, av en eller annen grunn har fått en ny periode. Han er ikke så dum som mange europeere vil ha det til. Han har senket skattene og gjort det generelt enklere for skattebetalerne i USA. Samtidig har han støttet opp med MediAid, slik at alle får nødvendig helsehjelp på et vis. Og ikke minst, han er ansvarlig for å ha fjernet to regimer verden hadde vondt av.

 

The troops - gjør en innsats vi andre bare kan drøme om å gjøre. De beskytter ikke bare det amerikanske folk, men hele verden. Se på WWII. Norge ville ikke vært mer en et "Bundesland" i et nazistisk europa. Men troppene kom, og de sørget for et fritt europa. Senere har de frigjort land i Asia, og sist men ikke minst irak. Troppene gjør det er trygt for oss nordmenn også (gjennom nato f.eks.). Troppene gjør en innsats vi skal prise oss lykkelig over at noen gjør.

 

God bless 'em all!

Lenke til kommentar
Uenig i alt det der. Vet du, USA er et fantastisk land. Det tok meg og min familie tyve minutter, før vi hadde amerikanske greencard med social security numbers i hånden. Vi er fem stykker.Et fantastisk land som verdsetter verdiskapning, et land for alle typer mennesker.

Mulig at det amerikanske folk er et flott folk, men jeg misliker politikken til president Bush.

 

Bush er en president som, av en eller annen grunn har fått en ny periode. Han er ikke så dum som mange europeere vil ha det til.

Sett Fahrenheit 9/11? I shall say no more.

 

Han har senket skattene og gjort det generelt enklere for skattebetalerne i USA. Samtidig har han støttet opp med MediAid, slik at alle får nødvendig helsehjelp på et vis.

Og med dette har han kjørt den amerikanske økonomien i grøfta. Fint med skatteletter, men noe må veie opp for det.

 

Og ikke minst, han er ansvarlig for å ha fjernet to regimer verden hadde vondt av.

Vel, ikke kom her og si at de har fått en slutt på regimet i Irak... Ser du nyhetene?

 

The troops - gjør en innsats vi andre bare kan drøme om å gjøre. De beskytter ikke bare det amerikanske folk, men hele verden. Se på WWII. Norge ville ikke vært mer en et "Bundesland" i et nazistisk europa. Men troppene kom, og de sørget for et fritt europa. Senere har de frigjort land i Asia, og sist men ikke minst irak. Troppene gjør det er trygt for oss nordmenn også (gjennom nato f.eks.). Troppene gjør en innsats vi skal prise oss lykkelig over at noen gjør.

Enig med mye her, men den amerikasnke krigføringen fører også med seg ulemper. Ettersom vi er alliert med USA, så blir vi sett på som fiender av USAs fiender.

 

Orker ikke mere politikk nå... Kanskje i Politikk-delen av forumet en gang senere, men nå er jeg trøtt.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Orker ikke å skrive lang post nå, men kan ta det kort.

Jeg stusser over setningen "GOD BLESS AMERICA; THEIR PRESIDENT AND THEIR TROOPS!!", ikke noe særlig av resten.

Det var det jeg tenkte.

Grunnen til dette er for det første at jeg befinner meg politisk milevis lengere mot venstre enn dette

Det går greit, skal ikke holde det mot deg i fremtiden :p

og at jeg synes det er svært rart å støtte president Bush og de amerikanske troppene i en slik tid som dette.

Mens jeg og Joachim mener at det er akkurat nå man skal større presidenten og troppene, nemlig når de trenger det mest.

Bra at folk er patriotiske overfor landet sitt, men jeg synes ikke vi som bor her i Norge skal hylle USA's president og de amerikanske troppene på en slik måte. Bor vi i USA, og får føle på kroppen vår hvordan det er å bo der? Har vi mistet soldater i krigshandling i Irak/Afghanistan i nær familie? Har vi i det hele tatt slektninger som er i millitæret i USA?

Jeg er amerikaner i Norge, tilbringer ca 2 måneder hvert år der. Har en onkel i militæret (Afghanistan og diverse andre plasser de siste årene), han har mistet venner og støtter Bush i de han er enig i er en nødvendig og vanskelig kamp mot terrorisme. Han støttet også invasjonen av Irak, og soldatvennene som har ringt ham fra Irak for å fortelle om menneskene som hyllet soldatene da de kom hjalp nok det inntrykket han allerede hadde.

Mener dere virkelig at det var riktig av USA å gå til krig mot regimet til Saddam i Irak? Ja, Saddam var en grusom diktator som burde ha vært fjernet for lenge siden. Men hvorfor i all verden måtte de bruke massødeleggelsesvåpen som skalkesjul? Det viser seg jo nå at det ikke fantes snurten av masseødeleggelsesvåpen i Irak, noe de amerikasnke toppsjefene gang på gang "beviste".

Selv om invasjonen var mye mer kompleks enn "de har MØV, vi angriper", så skal det sies at når CIA-sjefen (sammen med utallige andre kilder som folk flest regner som mer enn "trustworthy" nok forteller deg (presidenten): This is a slam dunk, da mener jeg Bush hadde rett i å invadere. Du stiller dog et viktig spørsmål; hvorfor måtte Bush komme med en annen grunn enn at han var en ondskapsfull og morderisk diktator for å invadere? Hvorfor gjorde ikke FN noe med saken leeenge før Bush ble prez? Verken timingen eller utførelsen var perfekt, men gjort er gjort. Jeg støtter langt ifra alt Bush gjør, og er uenig om bl a homofiles rettigheter, men jeg prioriterer andre ting.

 

Folk har forskjellige synspunkt, og det aksepterer jeg. Allikevel er det litt rart å drive propaganda i en signatur på et forum.

Det er ikke propaganda å vise hva man mener. "Jeg elsker hotdog" er ikke hotdog-propaganda. Det Hitler drev med (nærmere bestemt Goebbels) var propaganda, dette er å støtte en politisk kandidat.

 

Jeg har bare ett spørsmål: Amerika legger mye i å akseptere og bygge under for mangfold i etnesitet osv. Hvorfor er det da så viktig at presidenten skal være die hard kristen? (Jeg lurer...)

USAs president er kristen. Norges statsminister er kristen (prest, no less). Hva er forskjellen? Det er ikke et krav at presidenten er kristen, jeg skjønner ikke helt hva du mener...

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...