Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke lovt til og spørre f.eks "Hvilket (hvem/hvordan) lydkort er best til paint?"

 

EDIT: jeg elsker forumspam.tk

:!:

 

Support er generelle spørsmål. Gjerne da ting som omhandler PC osv.

Jeg skal ikke være for konkret på hvor grensa går, men om det er fint vær i bergen er greit. Så er jo spørsmålet hvor mange som faktisk lurer på det, men det er jo en annen sak...

 

Vi har et helt forum å spørre om alt mulig rart i. Hvorfor spørre akuratt i denne tråden, som ikke har noe med support å gjøre.

Lenke til kommentar

Hvis det er et spørsmål som 2 sekunder med enten forumsøk eller Google kan svare på, eller som er såpass stort at vi har et eget forum for det, da er det support. Easy peasy.

 

LAN var bra, til tross for at vi ikke var så mange. Plenty med gode serier å sjå nå, inkludert 24 (sesong 4 tar av).

Håper alle har det bra (tenker spesielt på Eline og episoden).

Lenke til kommentar
Det blir vel litt vanskelig å sette grensa når jeg spør:

 

Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen)

 

Om noen andre lurer på det, er vel ikke så lett å finne ut av. (med mindre de spør.)

Hvorfor det? Vi har en egen GTA-kategori du kan spørre i. Søk, så finner du kanskje en tråd der spørsmålet er tatt opp før. Jeg ser virkelig ikke problemet i dette.

Edit: Fader rullan, @kd svarte bedre og mer utfyllende enn meg. :p

 

Over til noe helt annet; I morgen reiser jeg bort en uke., skal male et hus et par timer herfra. Så tjener jeg masse gryn og grunker, som jeg igjen bruker på casemodding og hardware. Jeg vil savne dere. koz og klemz.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Så man kan spørre om såkalte ''vanlige'' ting, som f.eks.

- Hvordan er været i Bergen?

 

 

Det blir vel litt vanskelig å sette grensa når jeg spør:

 

Hvor kan jeg få tak i GTA: SA billigst? (PC versjonen)

 

Om noen andre lurer på det, er vel ikke så lett å finne ut av. (med mindre de spør.)

SO4 er vel mer en vanlig samtale på en måte :ermm: så om en jeg vet kommer ifra bergen skriver "Gresset er vått, derfor koker jeg is." Kan jeg spørre "regner det i bergen?" (siden gresset er vått)

 

Om du forstod

 

EDIT: lykke til med grynketjeninga Neptun_!

 

*Legge seg, har også lyst på GTA:SA*

 

EDIT2: God natt *Legge seg denne gangen*

Endret av MagE
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...