Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sverre er svimlende. :S

Takler ikke sånne snurre-rundt-karuseller, jeg kaster opp etterpå uansett.

 

 

Fytti så trøtt jeg er. Lan...

Pussy!

 

Jeg liker ikke karuseller som går opp-ned, men digger f.eks tekoppene...

 

Jeg skjønner ikke hvorfor egentlig. :p

Eyh! :p

 

Er ikke det at jeg ikke tør, hvis det er det dere tror, syns det ser kult ut jeg. Men som sagt blir jeg skikkelig dårlig av ting som snurrer.

Lenke til kommentar
Husker du på å se andre steder enn akkurat der hvor du sitter? Akkurat som i en bil, du blir mindre kvalm hvis du ser ut av vinduene.

 

 

Oooh, skikkelig anfall av svimmelhet her nå! *klage på Roll Over*

:shrug: Kanskje det er en litt god idè, men jeg tror jeg fortsatt vil bli ganske dårlig.

Er jo det samme med bil, jeg må følge med på veien for å ikke bli kvalm.

 

 

 

Skal til Hansapark i Lübeck i sommer, gleder meg. :wee:

Lenke til kommentar
Har aldri hatt sansen for sånne parker. Skjønner ikke helt moroa med noe sånt... :dontgetit:

 

Etter å ha lest et par anmeldelser av BF2 har jeg nesten litt lyst til å bli en gamer... Oppgradere PC-en til det bruket å kjøpe meg BF2. Hadde vært litt gøy. men på en annen side hadde jeg vel gått lei etter en dag... :hm:

Start å spille CS da vel, krever ikke mye! ( 1.6 )

Lenke til kommentar

1.6?! Blod som ser ut som størknet ketchup, svært dårlig generell grafikk, ingen fysiske lover what so ever +++

 

Nei, nei. Spill Source hvis du skal spille CS.

 

Reminder til meg selv: denne diskusjonen kan tas i CS-forumet. ;)

Endret av @kd
Lenke til kommentar
1.6?! Blod som ser ut som størknet ketchup, svært dårlig generell grafikk, ingen fysiske lover what so ever +++

 

Nei, nei. Spill Soruce hvis du skal spille CS.

 

Reminder til meg selv: denne diskusjonen kan tas i CS-forumet. ;)

Poenget var jo at han ikke hadde så veldig bra pc. :roll:

 

1.6?! Blod som ser ut som størknet ketchup, svært dårlig generell grafikk, ingen fysiske lover what so ever +++

 

Trenger heller ikke å være så avansert for at det skal være morsomt.

Lenke til kommentar
1.6?! Blod som ser ut som størknet ketchup, svært dårlig generell grafikk, ingen fysiske lover what so ever +++

 

Nei, nei. Spill Soruce hvis du skal spille CS.

 

Reminder til meg selv: denne diskusjonen kan tas i CS-forumet. ;)

Faktiskt enig der. Folk som ikke har spilt CS før bør nå begynne med CSS. Men for oss som har spilt en stund så er 1.6 det beste alternativet.

 

-----

 

Nåh, liker ikke så godt disse fornøyelses parkene jeg heller. Meneh, jeg syns Hunderfossen familiepark er moro jeg. :wee: Kanskje ikke den mest trendy og ville parken, men jeg liker meg der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...