Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må ærlig innrømme at en av de aller beste filmene jeg har sett på lenge, ble sett nå i kveld, og heter "LEGALLY BLONDE"! Kan virkelig anbefales. Appelerte noe helt jævlig til meg!

favorittfilmen til ei venninne av meg.. død over henne. Makan til dreeeetfilm! uff.

Lenke til kommentar
Eline, min teori er at det bare har vært noen fulle jævler som bare ville sette en støkk i dere. Dritkjipt gjort, indeed.

 

Neste gang, balltre og pepperspray. Så voldtar dere jævlene! :evil:

Hehe, joda... Men jeg tror at hvis de hadde vært fulle/rusa så hadde de snakket/skreket/hvisket, men det gjorde de ikke..

 

Og neste gang er det balltre ja, regner med at hylo har ett å låne meg :p

 

Anette_: De kunne ikke fordi det var akkurat i stenge tiden til alle resturanger og barer i Lillestrøm og på Jessheim. De var underbemmannet som søren fra før av.. Men de kunne søren meg sagt at de var det og sagt at de ikke kunne sende bil, i steden for å lyve. Ærlighet varer lengst...

Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at en av de aller beste filmene jeg har sett på lenge, ble sett nå i kveld, og heter "LEGALLY BLONDE"! Kan virkelig anbefales. Appelerte noe helt jævlig til meg!

favorittfilmen til ei venninne av meg.. død over henne. Makan til dreeeetfilm! uff.

Jeg elsker den!

Det skal du selvfølgelig få lov til, men du må vel skjønne at verken Ola, Kari eller Achmed Nordmann vil like den? Selv om du elsket den skjønte du vel at dette var en film laget for jenter på 11 med musefletter?

Å anbefale denne filmen blir rett og slett feil, da det ikke er snakk om smak og behag, men å stjele dyrbar tid fra andre mennesker.

Lenke til kommentar

Hender at noen banker/slår/sparker/hiver ting i ruta mi også. Jeg bor i første etasje og har vinduet 20 cm over hodet. Når jeg ligger med hodet på puta kan jeg likssom se opp under gardinet. Støkker ganske bra da. Det viser seg at det stort sett er (dritings) kammerater som skal låne telefon eller noe sånn kl 03:30 på natta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...