Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du ikke skjønt prinsippet med søndag? man skal ikke jobbe på en søndag :p

5973608[/snapback]

 

Unnskyld unnskyld det var ikke meningen gud. Vær så snill å slipp meg inn i himmelen selv om jeg har jobbet på denne søndagen. Det skal aldri skje igjen. Jeg lover :D

 

Stikker snart ned å trener nå (er det lov på søndager tro :hmm: )

Lenke til kommentar
Er ikke det cheat da Bundy?

 

SO5 burde opprettes naar SO4 er et aar gammel :) Er under en maaned til, vi maa da klare aa haalle ut saapass!

5973626[/snapback]

Det er jævlig cheat.

 

Joine folk som cheater også banke driten utav dem er morsomt. Har 2 versioner av halo2 på boxen. :wee:

EDIT en er normal, og den andre har jeg modda.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at en av de aller beste filmene jeg har sett på lenge, ble sett nå i kveld, og heter "LEGALLY BLONDE"! Kan virkelig anbefales. Appelerte noe helt jævlig til meg!

4411478[/snapback]

 

 

Såklart! Det kunne jo aldri i verden bli et serriøst innlegg som kom på side 1000 :(

4494102[/snapback]

Drog tilbake i tid og hentet frem noen gode inlegg som jeg lo litt av. *humre*

5973451[/snapback]

Jøss, det var sterke ord fra min side. Men joda, det er favorittfilmen min det.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke Xbox, jeg liker ikke halo.

Konsoll er en uting :wee:

5973665[/snapback]

Herr Brun ble herved en uting. :tease:

 

nei, du er alltid velkommer til meg. :love: ^^

5973673[/snapback]

Jeg vet pus :love:

 

--------------------

 

Spilloplevelsen er bedre paa en datamaskin, og en datamaskin er mye mer underholdende naar du ikke gidder aa spille. PC>konsoll>mac.

 

--------------------

 

Anbefaler foroevrig boken "Fahrenheit 451" av Rad Bradbury (tror jeg han heter) til alle og enhver. En av de beste boekene jeg har lest :love:

Lenke til kommentar

Spilling med kamerater >>> konsoll

Arbied, surfing, piratkopiering >>> Pc

 

 

Å sitte en kameratgjeng foran pc'n blir litt feil føler jeg. Mye bedre å sitte og chille i sofaen med noe cola foran tv'n og spille xbox 360.

 

Men, det kan jo ha noe med at pc'n min er 12" og projektoren er 95" :hmm:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Spilloplevelsen er bedre paa en datamaskin, og en datamaskin er mye mer underholdende naar du ikke gidder aa spille. PC>konsoll>mac.

Jeg synes det er digg å sitte i sofan med noen kamerater og spille konsoll jeg da. Ser ikke hvorfor spillopplevelsen nødvendigvis er bedre på PC.

5973770[/snapback]

Der har du rett, men jeg liker ikke aa spille konsoll sammen med kamerater uansett. Gjoer andre ting med kamerater enn aa spille. Skal jeg spille sammen med kamerater saa blir det LAN.

Det aa sitte med hver sin pc gir en bedre spillopplevelse enn aa sitte flere ved en konsoll, og jeg hater alle gamepads som er oppfunnet...

Lenke til kommentar

Jeg tror vi stenger denne nå.

Er flere som vil ha den stengt, fra flere hold så vi stenger Siste Ordet 4 tror jeg.

 

Jeg vil be om at det IKKE opprettes en SO5 nå.

Hvis en SO5 skal bli opprettet så skal det gjøres av en moderator og ikke av brukere.

 

Håper dere har hatt det hyggelig i Siste Ordet 4 :)

 

Og, som sagt, klaging på avgjørelsen gjøres til meg som moderator eller andre moderatorer/admin :)

 

 

Desto flere threads dere oppretter om SO5 desto lengere tid tar det før noen kanskje vurdere å opprette en SO5.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...