Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Grand Tour er egentlig bare en videre nedgående spiral fra Clarkson's TG. De var ikke overdrevet humørfylte de siste sesongene, og GT virket for meg bare som en kjapp cash grab fra deres side. BBC derimot innså jo allerede godt inn i forrige sesong hvor hardt de hadde bæsjet på leggen med Evans, og tonet han egentlig ganske kraftig ned halvveis ut i sesongen før han fikk støvelen allerede før siste episode ble sendt på tv. Men den trioen de har nå, sammen med div. støttepersonell gjør det veldig bra, og om de holder dette nivået i noen år så har de gjort det kjempebra. At TG faktisk er inne i sin 24 sesong er jo helt utrolig, for en eller annen gang går man jo tom for bil relaterte sketsjer, og gjenbruk av disse forkledd som nye... 

 

Bare BBC kunne kommet i gang og gitt May frie hender til å lage sine egne programmer  :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

May har da laget masse egne programmer. The Reassembler bl.a. der han monterer sammen gamle elektronikk-dingser og motorer. pluss en haug historie-programmer.

 

Hammond har hostet Wipeout og masse andre science-programmer. Den eneste som ikke har gjort mye utenom Top Gear er egentlig Clarkson. Forresten så er ingen av dem bannlyst av BBC, de kan lage TV-shows helt uavhengig av Top gear. Clarkson har vært gjest i diverse "panel shows" av typen QI også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

May er fantastisk nerdete. Det er dødskoselig å se han montere sammen en gammel 60-talls gressklipper og prate lyrisk om hvor utrolig de bittesmå skruene er utformet, eller hvor utrolig delikat kretskortet på en gammel telefon er. Han virkelig elsker å pusle sammen bittesmå ting til noe stort.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg synes denne sesongen var tildels mye bedre enn mye av det CHM leverte de siste årene. Siste var knall, selv om det kanskje ble litt mye fjas med både den "suv"-testen og båten i samme episode. Og ecclestone-intervjuet var litt klamt, men fra den kanten må man nok ta det man får. Pilene peker oppover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste med denne sesongen var at jeg endelig kunne klage over at gjestene hovedsakelig var britiske b-kjendiser igjen. Visste jo hvem James McAvoy og David Tennant var, men så var det bare "literally whos" resten av veien. Synd at David Schwimmer ikke kunne komme.

Jay Kay en "literally who"? Bold statement. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Fikk endelig rotet meg til å se siste episode i dag morges, og det var en strålende avslutning. Båten var litt mer fancy enn sist gang forrige gjeng prøvde seg over kanalen. Suv'en, eller traktor i forkledning som den også kan kalles virket tøff, hvor får jeg kjøpt en slik en? Intervjuet med Ecclestone var som Isbilen sier, klamt, men man tar hva man får. Dog skulle vært morsomt å vært flue på veggen når kameraene ble slått av, ECC og Jordan er gamle F1 buddieser tross alt. Når det kommer til gjestene så er 4/7 en ok ratio å kjenne igjen :p Så får vente spillet begynne, håper på en ny sesong på sensommeren, veldig tidlig høst. Kjipt om vi må vente til neste vår før det dukker opp noe nytt. 

Lenke til kommentar

 

Det beste med denne sesongen var at jeg endelig kunne klage over at gjestene hovedsakelig var britiske b-kjendiser igjen. Visste jo hvem James McAvoy og David Tennant var, men så var det bare "literally whos" resten av veien. Synd at David Schwimmer ikke kunne komme.

Jay Kay en "literally who"? Bold statement. 

 

Han spiller i et band som er for hva man best kan beskrives som spesielt interesserte. Spør hundre vanlige folk på gata hvem han er og se hvor mange som vet det. Den eneste grunnen til at jeg vet det er fordi han har vært med på Top Gear før.

Lenke til kommentar

Nuvel. De har da solgt mer enn 35m album på verdensbasis, og noe av grunnen til at Jay Kay har vært med så mange ganger er at han har en formidabel bilsamling.

http://www.telegraph.co.uk/motoring/picturegalleries/9464689/Jay-Kay-talks-about-his-car-collection.html

Folk som spiller i "band for spesielt interesserte" har en vanlig jobb for å få endene til å møtes, de har ikke 50 fete biler.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

 

Sesong 24, ferdig for et par uker siden

Det er lit underlig for den gik jo på topger for mange måneder siden

en eller anne gang i fjor høst

 

Du tar feil.

Første episode av sesong 24 blei sendt den 5. mars 2017 og den siste episoden blei sendt 23. april.

Kilde: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_Gear_episodes#Series_24_.282017.29

 

Det er hverfal noe som  ikke stemer her.

For jeg har sett episoden der man prøde å sladde med julietaen gjennom ispor hindret for mange måneder  siden.

etter det gikk "somehytta" på TV2 og senere "huset"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...