Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Top Gear har fått full lineup. Programmet er tilbake på skjermen i mai.

 

tg_-line-up_maincloser_af1.jpg

 

We are very proud to announce that racing driver Sabine Schmitz, YouTube star Chris Harris, F1 pundit Eddie Jordan and motoring journalist Rory Reid will join Chris Evans, Matt LeBlanc and of course, The Stig, when the show returns in May.

 

De har også fått inn Rory Reid.

 

And newcomer Rory Reid, who was recruited to Top Gear from the show’s 2015 public auditions, is an award-winning journalist, has launched and presented for CNET’s Car Tech channel, and also had a starring role in Sky 1’s Gadget Geeks series.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er hyped. Både Matt og Sabine har lang fartstid i gamle top gear. Evans er knallbra radioprater og har hatt bilprogrammer i flere tiår på BBC. Han er en av de best betalte der også.

Mener det er han som har hvitlakkert Ferrarier så de skal passe inn med de andre bilene i showrommet i huset sitt.

 

De andre er litt random men sikkert valgt ut nøye. En som har ledet et Formel 1 team må jo brenne for bilbransjen. Youtuberen har jeg ikke hørt om, men han var den eneste som kom gjennom nåløyet etter "public auditions", så han må jo ha noen bra kvaliteter. 

 

Aner ikke hvilket konsept de legger seg på, men jeg tror nok de fortsetter med å intervjue kjendiser og sende dem rundt Top Gear-banen, siden Evans er radiomann og sikkert har hatt tusenvis av intervjuer gjennom årene.

 

Jeg tviler på at de kopierer alle "spaltene" Clarkson og co hadde, det var deres greie. 

 

Og ja, det er veldig stor forskjell på å se Top Gear rundt season 6-7-8 ift season 20-21. Det var mye morsommere før, de gjorde litt mer "crazy" ting.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ble utrolig glad når jeg så Chris Harris hos gjengen! Hadde en misstanke om at noe var på gang når han shuttet ned patreon siden sin for et par uker siden å mine misstanker viste seg å stemme!  For dere som ikke har hørt om han og er interessert i biler anbefaler jeg youtube serien hans "Chris harris on cars" . 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette lover bra. Har veldig sansen for Harris. Har også hatt mistanke om at han var aktuell. Han har jo ikke publisert noe på YT-kanalen sin på lenge. Fint at de også fikk med Sabine. Fryktet litt for at de kom til å gå for eksmodellen Jodie Kidd.

 

Er sikkert en av de få som faktisk liker Eddie Jordan. Han kommer sikkert til å irritere vettet ut av kolleagene sine.

Lenke til kommentar

Finn episode 1 season 1 på ei eller anna torrentside, så skal dere se hvor kleint top gear var helt i begynnelsen før de 3 var varme i trøya til hverandre :) De fant ikke godformen før i season 2.

 

6-8 var høydepunktet med sinssyke påfunn, etter season 8 fikk de beskjed om å tone ned "humorinnslagene" av BBC fordi det begynte å bli mere tullete enn bilshow. Det var da de kjørte selvbygde bilbåter ut i kanalen for å kjøre til frankrike, bygde luftputebil og satte avgårde på elva Avon, knuste campingvogner osv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Liker de nye programlederne, og da spesielt Harris. Det eneste jeg er litt skeptisk til, er om de kanskje er litt for mange? Det kan kanskje litt som Panser som gikk på MAX, de var 4 og det ble kanskje litt lite tid til hver programleder per program. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...